۸۰۵۹
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۴۲۶
سردار شرفی در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه هیئت مدیره کانون:
یکصد و هشتاد و نهمین جلسه هیئت مدیره کانون به ریاست سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا برگزار شد.

یکصد و هشتاد و نهمین جلسه هیئت مدیره کانون به ریاست سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان، سردار اسحاقی معاون مهندسی فراجا، سردار یزد آبادی معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون و اعضای هیئت مدیره کانون برگزار شد.

در این جلسه سردار شرفی در سخنانی با تقدیر از تلاش های سردار جعفری نسب، گفت: ایشان شروع بسیار خوبی داشتند و نشان دادند به مسائل زیرساختی آشناست و این اقدامات نشان دهنده توفیقات خوبی است.

وی افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی، فرمانده کل انتظامی و هیئت رئیس انتظامی ج.ا.ایران این است که بازنشسته از ما هستند، از خانواده ما هستند و هر کاری اعم از معیشتی، رفاهی، اشتغال، بهداشتی و درمان و ... برای این عزیزان انجام شود به خودمان خدمت کرده ایم لذا هر کاری که می توانید برای خدمت به این عزیزان انجام دهید.

در ادامه این جلسه در خصوص وضعیت ساختمان ستاد کانون و ارائه راهکاری برای نوسازی آن، تملک کانون بر ساختمانهای احداث شده کانون استانها و شهرستانها، طرح مطالعاتی زمین متعلق به کانون در بندر کیاشهر استان گیلان، برگزاری همایش روسای کانون استانها و معاونین و مسئولین ستادی کانون، مشارکت اعضای وابسته در مراسم اربعین و موضوع قطع یارانه معیشتی بحث و تبادل نظر شد.

در انتهای این جلسه مقرر شد:

1) ضمن بررسی وضعیت ساختمان های مورد نیاز کانون مرکز، معاونت مهندسی فراجا راهکاری را برای نوسازی ارائه دهند.

2) در بحث تملک کانون بر ساختمانهای احداث شده کانون استانها و شهرستانها، متناسب با وضعیت ساختمان کانون های استان ها و شهرستان ها، براساس هر استان الگویی طراحی شود.

3) بنیاد تعاون فراجا  به منظور ارائه یک راهکار مناسب برای بهره برداری کیفی زمین بندر کیاشهر استان گیلان، ظرف مدت ۳ ماه طرح مطالعاتی (فاز صفر) زمین را با هدف ایجاد ارزش افزوده برای پیکشسوتان ارائه نماید تا در جلسات آتی هیئت مدیره بهترین پیشنهاد اتخاذ گردد.

۴- برنامه نحوه مشارکت اعضای وابسته در مراسم اربعین در اولین جلسه هماهنگی ستاد اربعین در فراجا طرح گردد.         

5-  سبد کالای نوروز اعضایی که هنوز هدیه نوروزی فرماندهی محترم فراجا را دریافت نکرده اند بررسی تا به نحو مقتضی در تامین آنها اقدام شود.

۶- لیستی از بازنشستگانی که یارانه معیشتی آنها قطع شده است تهیه تا از طریق مبادی ذیربط از جمله سابا و فراجا پیگیری شود.

بازنشستگان خانواده ما هستند و به نحوی که می توانید به آنها خدمت کنید

بازنشستگان خانواده ما هستند و به نحوی که می توانید به آنها خدمت کنید

بازنشستگان خانواده ما هستند و به نحوی که می توانید به آنها خدمت کنید

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو