۲۱۴۰۹
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۸۷
با حمایت های مادی و معنوی فراجا اتفاقات خوبی برای بازنشستگان انتظامی رقم خورده است

با حمایت های مادی و معنوی فراجا اتفاقات خوبی برای بازنشستگان انتظامی رقم خورده است که از جمله این اقدامات می توان به:
اختصاص سه مرحله یی سبد خانوار، همسان با شاغلین، ملاقات و دیدار با پیشکسوتان در سفرهای استانی فرماندهی محترم، توجه معاونین و فرمانده هان انتظامی استان ها به بازنشستگان و کمک های مالی به کانون که این عوامل خشنودی و دلگرمی عزیزان همکار را به همراه داشته است.
_ رویکرد و توجهات فرماندهی محترم به بازنشستگان بسیار اثر بخش بوده و شادابی و نشاط پیشکسوتان انتظامی را به همراه داشته و منجر به همدلی بسیارخوبی بین فراجا و جامعه بازنشستگان شده است.
_ تلاش کانون انتظامی پرهیز حداکثری از مصرف گرایی و نگاه به سرمایه گذاری در راستای بهره مندی بیشتر پیشکسوتان از دستاورده های این رویکرد در آینده می باشد.
_تعاملات خوب و مثبت کانون با سازمان های سابا، ساتا، قرارگاه تابان و مرکز امور بازنشستگان منجر به دستاورد های خوبی شده است و تلاش خواهیم کرد این تعامل و ارتباط دو سویه گسترش یابد.
_بارویکردونگاه شایسته شخص سردار رادان خدمت به بازنشستگان درسطح فراجا به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شده است وخوشبختانه دربرخی از استان ها فرمانده هان در ارایه خدمات به بازنشستگان عزیز از کانون پیشی گرفته اند.
_ دربحث ساخت و ساز و تجهیز ساختمان کانون ها و هم چنین اختصاص خودرو به کانون ها با همکاری فرماندهان محترم انتظامی اقدامات خوبی انجام شده است، لیکن ضرورت دارد در این زمینه سرعت بیشتری صورت گیرد.
_کانون در بخش پرداخت وام ازطریق صندوق حبیب بن مظاهر تلاش دارد سقف تسهیلات را تا حد امکان افزایش دهد که درحال حاضر رقم وام به ۱۵۰میلیون ریال افرایش یافته است و انشالله با سیاست گذاری های انجام شده این رقم باز هم افزایش خواهد یافت، در این زمینه هم نیازمند کمک فراجا و هماهنگی در پرداخت وام ها بصورت واحد ازطریق صندوق حبیب بن مظاهر هستیم.
_در بخش کرامت و منزلت پیشکسوتان بخصوص ورود به مراکز انتظامی اقدامات خوبی توسط مرکز امور بازنشستگان فراجا انجام گرفته که جای دارد از این مرکزوسرداربرزا تقدیروقدردانی کنیم.
_کانون بازنشستگان انتظامی خودراملزم به پیگیری مطالبات قانوی عزیزان بازنشسته می داند و این امر همچنان در دستور برنامه های ما در سال جاری است.

سردار جعفری نسب در دیدار صمیمانه با فرماندهی کل فراجا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو