۲۱۳۷۴
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۸
سردار رادان فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، دردیدار با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان انتظامی گفت: بازنشستگان که استادان ما هستند، هم آیین هستند و هم آینه و از این رو من بهترین کلمه یی را که می توانم درخطاب به این عزیزان پیشکسوت بگویم استفاده ازکلمه « استاد » است.

فرمانده کل انتظامی درادامه به عملیات موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق برای تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی درجنایت ها و همچنین حمله به بخش کنسولی ایران، اشاره و خاطر نشان کرد:
مطالبه ما از کانون بازنشستگان فراهم نمودن امکان بهره مندی از تجربیات و ظرفیت های استادان ما است که بایستی در این زمینه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم انجام گیرد.
سردار رادان خدمات ارایه شده فراجا به بازنشستگان را یک باور تلقی کرد و یادآور شد:
خدمت به استادان خودم یک باور است و باور هم منتی ندارد و ای کاش توان و ظرفیت ها، امکان فراهم آوردن خدمتگزاری بیشتری را به استادان خودمان می داد.
سردار احمدرضا رادان، همچنین بر شورای سیاست گذاری در راستای برنامه ریزی ارایه خدمات مطلوب تر به پیشکسوتان، تکریم و منزلت آنان بخصوص در ورود به مراکز انتظامی، توجه به ساختمان های کانون، کمک های لجستیکی و مالی فراجا به کانون بازنشستگان تاکیدکرد. در این دیدار که سردارشرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و رییس هیات مدیره کانون،سردارجعفری نسب رییس کانون، سرداربهزادی نیا سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، سردار بزرا دستیار ویژه فرمانده کل دراموربازنشستگان، سردار مرادپور جانشین کانون و اعضا هیات مدیره کانون بازنشستگان حضور داشتند، پیش از سخنان سردار رادان سردار جعفری نسب در سخنانی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات کانون درارایه خدمات به اعضا وابسته از حمایت های مادی ومعنوی فراجا وشخص فرمانده محترم کل، در توجه به بازنشستگان تقدیر و قدردانی کرد.
همچنین دراین دیدار سردار بهزادی نیا و سردار بزرا گزارشی از اقدامات انجام شده در خدمت به بازنشستگان ارایه دادند.

بازنشستگان هم آیین هستند و هم آینه؛ از این رو « استاد » بهترین خطاب برای این عزیزان استبازنشستگان هم آیین هستند و هم آینه؛ از این رو « استاد » بهترین خطاب برای این عزیزان است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو