۲۱۳۹۲
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۱
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی به همراه جانشین و معاونین کانون با حضور در دفتر سردار بزرا دستیار ویژه فرماندهی کل فراجا در امور بازنشستگان با وی دیدار و گفت و گو کردند.

سردارجعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی به همراه جانشین و معاونین کانون با حضور در دفتر سردار بزرا دستیار ویژه فرماندهی کل فراجا در امور بازنشستگان با وی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه سردار جعفری نسب در سخنانی با اشاره به پاسخ مشروع و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به جنگ و تجاوز‌های رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی گفت: این عملیات موجب امیدواری جبهه مقاومت و اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور بود.
سردار جعفری نسب با تأکید بر اینکه سال گذشته با حمایت‌های فراجا اقدامات بسیار خوبی در خدمت به بازنشستگان در کانون رقم خورده است افزود: مرکز امور بازنشستگان فراجا در همه ابعاد خدمت رسانی به پیشکسوتان همراه و همگام کانون بوده است که جا دارد از این هماهنگی و حمایت همه جانبه قدردانی شود.
رئیس کانون انتظامی به تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ کانون پرداخت یادآور شد:
در سال جاری تلاش داریم هزینه‌های مصرفی را به سمت سرمایه گذاری سوق دهیم تا عزیزان پیشکسوت بتوانند در آینده از این بهره این سرمایه گذاری بهره‌مند شوند.
سردار جعفری نسب به اقدمات انجام شده به منظور بهره برداری از زمین کیاسر گیلان اشاره کرد وگفت:
تلاش داریم با ایجاد سوییت در این زمین آنجا را به یک مرکز سیاحتی و تفریحی برای بازنشستگان عزیز تبدیل کنیم. ضمن اینکه اقداماتی هم جهت تهیه مرکز زیارتی در مشهد مقدس در دستور کار داریم.
در این دیدار سردار بزرا رئیس مرکز امور بازنشستگان نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات خوب کانون در خدمت رسانی به پیشکسوتان گفت:
مرکز امور بازنشستگان همراه با کانون در تلاش است که ارایه خدمات را چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی ارتقا دهد.
رئیس امور بازنشستگان به اقدامات انجام شده در سیستمی کردن پرونده‌های بازنشستگان اشاره کرد و افزود: با تلاش همکاران در مرکز، ثبت سیستمی اطلاعات بازنشستگان در سطح تهران به پایان رسیده است و انشاالله تا پایان سال این امر در سراسر کشور هم محقق خواهد شد.دیدار مدیران کانون با دستیار ویژه فرماندهی کل فراجا در امور بازنشستگان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو