۱۷۰۷۲
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۱۷۰۹
با حضور رئیس کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ، معاون توانمند سازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان و معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات کانون دفتر جدید خدمات الکترونیک ساتا در کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد.

در این مراسم سرتیپ دوم بازنشسته علیرضا مسکنی (رئیس کانون بازنشستگان تهران بزرگ) ضمن ابراز خرسندی از این موضوع گفت : یکی از مهمترین فعالیت های کانون ارائه خدمات متمرکز به اعضا می باشد. لذا با توجه به وجود دفتر امور بازنشستگان فاتب در ساختمان این کانون و همچنین افتتاح دفتر خدمات الکترونیک ساتا در طبقه همکف این ساختمان، می توان گفت که حداکثر خدمات مورد نیاز اعضا در ساختمان کانون تهران بزرگ انجام خواهد شد.

در ادامه سرهنگ بازنشسته عباس دانشجو (معاون توانمند سازی و خدمات رفاهی کانون) گفت : همکاری کانون استان ها با سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در راستای تحقق ارائه و دریافت خدمات عادلانه یک امر ضروری می باشد و در این راستا ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در ساختمان کانون ها، این موضوع را عملیاتی خواهد کرد و همکاری کانون ها با ساتا استان ها را افزایش خواهد داد.

همچنین در ادامه ، مهندس نوید همراهی (معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات کانون) گفت : موضوع تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در کانون استان ها و شهرستان ها که به پیشنهاد شرکت پارس تامین نوید رایانه می باشد که در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه بازنشستگان و مستمری بگیران گرامی بسیار موثر است و در به صورت آزمایشی، این دفتر در کانون تهران بزرگ راه اندازی شد. همچنین ارائه خدمات سابا و ساخد در این دفتر صرفاً برای اعضای محترم کانون نبوده و کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح نیز می توانند از خدمات این دفتر بهره مند شوند.

گفتنی است، برخی از خدمات ارائه شده در این دفتر به شرح زیر می باشد : صدور فیش و حکم حقوقی، ثبت نام سفرهای زیارتی و سیاحتی، صدور گواهی عضویت و حقوق نیروهای مسلح، هدیه ازدواج نیروهای مسلح، کمک هزینه تدفین نیروهای مسلح، برقراری حقوق دختران مطلقه یا شوهر متوفی نیروهای مسلح، برقراری حقوق مستمری بگیر نیروهای مسلح، گواهی کسر از حقوق نیروهای مسلح، ضمانت نیروهای مسلح، وام توانمندسازی نیروهای مسلح، ثبت نام و تحویل برگه های سهام توان آفرین و کوثر نیروهای مسلح، صدور و تعویض دفترچه بیمه درمانی نیروهای مسلح، تعلیق و ابطال دفاتر بیمه درمانی نیروهای مسلح ، صدور انواع بیمه های کوثر، اخذ مدارک پزشکی بیمه تکمیل درمان جهت دریافت هزینه تکمیلی درمان


نشانی : تهران – میدان انقلاب – خیابان منیری جاوید – کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ

 

دفتر خدمات الکترونیک ساتا در کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد

دفتر خدمات الکترونیک ساتا در کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد

دفتر خدمات الکترونیک ساتا در کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد

دفتر خدمات الکترونیک ساتا در کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو