۲۱۴۸۳
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۲۰
سردار مسعود جعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی به همراه سردار مرادپور جانشین، معاونین و روسای کانون های تهران بزرگ، البرز و شرق و غرب استان تهران با حضور در فروشگاه بزرگ نجم خاورمیانه ضمن بازدید از فروشگاه مرکزی با مهندس هاشمی مدیر عامل مجموعه فروشگاه نجم خاورمیانه دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست صمیمانه سردار جعفری نسب ضمن تقدیر و قدردانی از مدیر و کارکنان مجموعه فروشگاه نجم خاورمیانه در ارایه خدمات و در اختیار قرار دادن کارت خرید اقساطی جهت پیشکسوتان انتظامی در سخنانی گفت:
درطول سال گذشته ارایه خدمات فروشگاهی به بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ در قالب شارژ کارت خرید اقساطی توسط مجموعه نجم خاورمیانه مورد استقبال همکاران ما قرارگرفت که جای تقدیر و سپاس دارم.
رییس کانون انتظامی در ادامه ضمن تداوم روند همکاری و برخورداری بیشتر بازنشستگان از خدمات فروشگاه های نجم خاورمیانه خواستار اطلاع رسانی بیشتر به جامعه هدف به منظور بهرمندی از فرصت خرید اقساطی توسط اعضا وابسته انتظامی شد.
دراین دیدار مهندس هاشمی نیز ضمن خیر مقدم گزارشی از اهداف و برنامه های مجموعه فروشگاهی نجم خاورمیانه ارایه داد و تصریح کرد:
ارایه خدمات به مجموعه کارکنان فراجا و از جمله بازنشستگان انتظامی از اهداف مهم مجموعه بوده و در این راستا تلاش کرد و خواهیم کرد که در خدمت این عزیزان باشیم.
مهندس هاشمی ضمن اعلام همکاری با کانون در جهت بالا بردن کمی و کیفی خدمات به بازنشستگان اظهار امیدواری که با هماهنگی بیشتر و تشکیل جلسات کارشناسی ارایه خدمات به عزیزان بازنشسته شتاب بیشتری بگیرد.
گسترش فروشگاه نجم خاورمیانه در استان البرز و غرب و شرق استان تهران، افزایش میزان وام خرید اقساط فروشگاهی در کارت های نجم، تشکیل کارگروه با هدف برنامه ریزی چگونگی بهره مندی بازنشستگان ازظرفبت های نجم خاورمیانه به خصوص در عرضه تولیدات بازنشستگان و هماهنگی بیشتر در امر اطلاع رسانی از جمله مباحثی بود که در این دیدار مطرح و مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

مجموعه فروشگاه نجم خاورمیانه میزبان رئیس و معاونین کانون بازنشستگان انتظامیمجموعه فروشگاه نجم خاورمیانه میزبان رئیس و معاونین کانون بازنشستگان انتظامی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو