۲۱۳۳۲
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۸
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی
اولین شور اداری کانون بازنشستگان انتظامی در سال ۱۴۰۳ با حضور سردار مسعود جعفری نسب رئیس کانون، سردار مرادپور جانشین، سردار علیرضا مسکنی رییس کانون تهران بزرگ، معاونین کانون ب صورت برخط، وباحضورروسای کانون سراسر کشور برگزار شد.

در این جلسه رئیس کانون بازنشستگان در سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو و قدردانی از زحمات مدیران کانون گفت: براساس برنامه‌ها و سیاست‌های اتخاذی کانون در سال ۱۴۰۳ انشالله ارایه خدمات مطلوب تری به جامعه هدف ارائه خواهدشد.
رئیس کانون بازنشستگان در ادامه سخنان خود، اظهار امیدواری کرد، با توجه به سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های دولت، افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان در فروردین ماه محقق شود.
وی در ادامه به تعامل روسای کانون‌ها با سازمان‌ها و نهادها، بخصوص نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: به منظور پی گیری مطالبات بحق و قانونی بازنشستگان ضرورت دارد، تعامل و هماهنگی با سازمانهایرون سازمانی، بالاخص نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استمرار یابد که در این خصوص برنامه‌های تدوین شده ابلاغ خواهد شد.
سردار جعفری نسب به حضور بیشتر کانون در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و بهره گیری از توانمندی و تجربیات اعضای وابسته، تاکید و خاطر نشان کرد: تعامل با فرماندهان، پلیس‌های تخصصی بایستی بیشتر از گذشته مورد توجه قرارگیرد تا در راستای اهداف کانون و خدمت به بازنشستگان از ظرفیت‌های آنان استفاده شود. ضمن اینکه هماهنگی با سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح باید بطور جدی را در برنامه‌های خود قرار دهیم و از امکانات این سازمان‌ها استفاده لازم را ببریم.
سردار جعفری نسب در ادامه به امر توجه به اطلاع رسانی تصریح و تاکید کرد: توجه به اطلاع رسانی و اقدامات انجام شده و بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در ایجاد فرایند ارتباطی با مجموعه مخاطبان باید مورد توجه قزاز گیرد و آن را در اولویت برنامه قرار داد.
توجه به برنامه‌های سلامت و ورزش بازنشستگان، خدمت عاشقانه و بی منت کارکنان کانون به بازنشستگان انجام بازدید‌های مستمر از کانون‌های تابعه، توجه به ساختمان‌ها و مراکز اداری کانون از دیگر اولویت‌های سخنان رئیس کانون بازنشستگان انتظامی بود.
پیش از سخنان سردار جعفری نسب، سردار مرادپور جانشین کانون بازنشستگان به تشریح مهمترین محور‌ها و سیاست‌های تدوین شده در کانون بازنشستگان بر اساس تدابیر ریاست کانون و مصوبات هیات مدیره پرداخت و یادآور شد: محور‌های اصلی برنامه‌های کانون در سال ۱۴۰۳ که بر اساس سیاست‌های اتخاذی و تدابیر هیات مدیره محترم و سردار جعفری نسب تدوین شده است که عبارتند از:
-پی گیری تدابیز ابلاغی سردار اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا و رئیس مجمع در جلسه نمایندگان
-پی گیری تهیه فهرست بازنشستگان فاقد مسکن
-برنامه ریزی به منظور پی گیری مطالبات قانونی بازنشستگان از مراجع بالادستی
-بالا بردن میزان سطح وام هاییکه در اختیار همکاران پیشکسوت ارائه می‌گردد.
-پی گیری مهیا کردن امکانات جهت تهیه جهیزیه فرزندان بازنشستگان و اشتغال فرزندان
-توجه ویژه به مکان‌های کانون در استان‌ها و شهرستان‌ها بنحوی که در شان عزیزان پیشکسوت باشد.
- تعامل و هماهنگی بیشتر و مطلوبتر با فرماندهان فراجا در راستای اهداف و برنامه‌های کانون
-تدوین برنامه‌های راهبردی ۵ و ۲۰ ساله کانون
-توجه ویژه به بازرسی‌های مستمر از عملکرد‌ها و بررسی میزان تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی
- بهره مندی از توانمندی‌ها و تجربیات بازنشستگان در ماموریت‌های فراجا
بعد از سخنان جانشین کانون بازنشستگان، معاونین و تعدادی از روسای کانون استان‌ها نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه‌های سال ۱۴۰۳ بیان کردند.

براساس برنامه‌ها و سیاست‌های کانون انشالله در سال ۱۴۰۳ خدمات مطلوب تری به جامعه هدف ارایه خواهدشدبراساس برنامه‌ها و سیاست‌های کانون انشالله در سال ۱۴۰۳ خدمات مطلوب تری به جامعه هدف ارایه خواهدشدبراساس برنامه‌ها و سیاست‌های کانون انشالله در سال ۱۴۰۳ خدمات مطلوب تری به جامعه هدف ارایه خواهدشد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو