۱۳۰۷۰
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۴۵۱
سردار جعفری نسب در بازدید نمایندگان ستادکل نیروهای مسلح از کانون بازنشستگان انتظامی:
هیئت نمایندگان ستادکل نیروهای مسلح با حضور در ستاد کانون بازنشستگان انتظامی، ضمن بازدید از قسمت های مختلف و آشنایی با مجموعه اقدامات و فعالیت ها، به منظور همسان سازی برنامه های در سطح نیروهای مسلح، با رئیس و معاونین کانون جلسه مشترکی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ما، در این جسله سردار جعفری نسب گزارشی از اقدامات انجام شده در سال جاری براساس دستورالعمل های ستادکل نیروهای مسلح را برشمرد.

وی با تشریح برخی نوآوری های خارج از برنامه های پیش بینی شده در کانون، گفت: ستادکل نیروهای مسلح براساس فرامین رهبرمعظم انقلاب طی ماههای گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده است که قابل قیاس با گذشته نیست و بحمدالله نگاه جدیدی در نیروهای مسلح نسبت به اعضای وابسته شکل گرفته که برای این عزیزان کاملا ملموس است.

سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه فرماندهی و هیئت رئیسه فراجا نیز همواره از بازنشستگان حمایت کرده  و پشتیبان اعضای وابسته بوده اند، خاطرنشان کرد: حمایت های مادی و معنوی فراجا از بازنشستگان باعث افزایش احساس آرامش در آنها شده است هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

سردار جعفری نسب با تاکید بر اینکه تکریم و منزلت بازنشستگان در اولویت های برنامه های کانون قرار دارد، یادآور شد: خدمت به بازنشستگان یک موهبت الهی است که در این برهه از زمان نصیب ما شده است. ما این خدمت را نعمت الهی می دانیم.

در ادامه این نشست امیر سرتیپ پیرعلی رئیس هیئت بازرسین ستادکل ضمن قدردانی از اقدامات کانون انتظامی ج.ا.ایران در ارائه خدمات به بازنشستگان گفت: در ارائه خدمات به بازنشستگان عزیز نیروهای مسلح با عقب ماندگی مواجه بودیم که خوشبختانه با فرامین فرمانده کل قوا و برنامه ریزی های انجام شده در ستادکل نیروهای مسلح به خصوص با تشکیل قرارگاه تابان، تلاش شد این عقب ماندگی جبران شود و خوشبختانه در این خصوص اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و امیدواریم این روند شتاب بیشتری بگیرد و عقب ماندگی ها جبران شود.

امیرپیرعلی تصریح کرد: تلاش کنیم خدمات رسانی به صورت گسترده تر و خارج از چارچوب یگان خدمتی باشد و بازنشستگان عزیز بتوانند از خدمات سایر کانون های نیروهای مسلح نیز استفاده کنند.

وی همچنین به توانمندسازی بازنشستگان و بهره گیری از توان تخصصی آنها تاکید کرد و گفت: ظرفیت های خوبی در بین مجموعه بازنشستگان نیروهای مسلح وجود دارد که می توان از آنها جهت توانمندسازی سایر بازنشستگان استفاده کرد.

امیرپیرعلی تصریح کرد: باید در کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح با عشق و علاقه کار کرد و این خدمت را ارج نهاد.

این گزارش حاکی است در این نشست سرود پیشکسوتان و نماهنگ تهیه شده از فعالیت های کانون به نمایش گذاشته شد.

 

 

خدمت به بازنشستگان را یک نعمت الهی می دانیم

خدمت به بازنشستگان را یک نعمت الهی می دانیم

خدمت به بازنشستگان را یک نعمت الهی می دانیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو