۱۲۹۵۴
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۳۸۹
جانشین کانون بازنشستگان در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها:
مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها سردار با حضور سردار مرادپور جانشین کانون بازنشستگان برگزار شد.

در این مراسم سردار مرادپور در سخنانی با تبیین جایگاه ولایت از نگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خواندن وصیت نامه حاج قاسم حجت را بر همگان تمام کرده و ایشان عاقبت بخیری را در گرو رابطه قلبی با ولایت می‌دانست.

وی با اشاره به برخی ویژگی های اخلاقی و شخصیتی ایشان از جمله اخلاص، خستگی ناپذیری، شجاعت در برابر دشمنان و عطوفت و دلسوزی در برابر مظلومان، گفت: سردار سلیمانی گفته اند هر وقت احساس خستگی می کردم به دیدار رهبری می رفتم که شاداب می شدم و  در وصیت نامه‌شان گفته‌اند امروز قرارگاه جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی حرم است و تاکید می کنند به جبهه مقاومت و مبارزان که هر کشوری نیاز به رهبری دارد و این رهبری باید به ائمه وصل باشد.

وی تصریح کرد: سال های سال جا دارد برای تبیین مجاهدت های سردار سلیمانی و انتقال معارف این سردار بزرگ اسلام فعالیت شود و نگاه وی به جامعه، جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، ولایت فقیه، جوانان، زنان و در هر بخشی، دنیایی از معارف است که از وی به یادگار مانده و امیدواریم در دهه مقاومت که یادبودی از این سردار بزرگ است، بخشی از این معارف به نسل های جدید انتقال یابد.

سردار مرادپور ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند«حاج قاسم یک مکتب است»، مکتب، دستور کار برای امروز و آینده است و در ابعاد مختلف مدیریت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... دستور کار دارد و حتی در مورد نحوه حکمرانی از این مکتب می توان درس های مختلفی را آموخت.

گفتنی است در ابتدای این مراسم وصیت نامه سردار شهید سپهبد سلیمانی قرائت شد.

خواندن وصیت نامه حاج قاسم حجت را بر همگان تمام کرده است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو