۱۲۴۳۵
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۷۴۶
سردار جعفری نسب در دیدار با سرهنگ بازنشسته سید منصور موسوی:
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی به منظور تجلیل از مقام شامخ آزادگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با آزاده سرافراز سرهنگ بازنشسته سید منصور موسوی دیدار کرد.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی به اتفاق سردار مسکنی رئیس کانون بازنشستگان تهران بزرگ و سرهنگ دانشجو معاون توانمندسازی و امور رفاهی کانون بازنشستگان انتظامی به منظور تجلیل از مقام شامخ آزادگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با آزاده سرافراز سرهنگ بازنشسته سید منصور موسوی دیدار کرد.

در این دیدار سردار جعفری نسب در سخنانی با اشاره به اینکه همواره باید قدردان زحمات ایثارگران باشیم و ارزش والایی برای این عزیزان قایل شویم، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان برای حفظ نظام و انقلاب از جان خود مایه گذاشتند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی آزادگان را مظهر صبر، رشادت و ایثار و طلایه دار پایداری ملت سرافراز ایران دانست و اظهارکرد: عزت و استقلال میهن اسلامی را مرهون همه ایثارگران بویژه آزادگان عزیزی هستیم که در برابر بدخواهان انقلاب اسلامی، سرافرازانه ایستادگی کردند.

سردار جعفری نسب تصریح کرد: امروز رسالت و وظیفه همه مردم خصوصا جوانان این است که با الهام از این بزرگوران، محکم و ثابت قدم در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.

در پایان این دیدار رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با اهداء لوح تقدیر از رشادت ها و ایثارگری های سرهنگ بازنشسته سید منصور موسوی قدردانی کرد.

آزادگان مظهر صبر، رشادت و طلایه دار پایداری ملت سرافراز ایران هستند

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو