۱۴۲۴۲
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۶۳۲
با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی:
دویست و یکمین جلسه هیئت مدیره کانون با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و رئیس هیئت مدیره کانون برگزار شد.

دویست و یکمین جلسه هیئت مدیره کانون با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی رئیس هیئت مدیره، سردار مرادپور جانشین کانون،سردار ولی الله بهزادنیا، سردار بازنشسته مسعود کیومرثی، سرهنگ بازنشسته پاپی حسین امینی تاری، سرهنگ بازنشسته داود شعبانی و سرهنگ بازنشسته علی اکبر رجبی اعضای هیئت مدیره و سردار بازنشسته سعادتمند معاون فنی و مهندسی کانون روز 2 اسفندماه در دفتر رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج. ا. ایران برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش کاملی از بازدید سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان و سردار بهزادی نیا جانشین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از زلزله زدگان شهرستان خوی و اقدامات انجام شده برای کمک رسانی به زلزله زدگان شاغل و بازنشسته فراچا در این شهرستان ارائه شد.

در ادامه آخرین تصمیمات انجام شده برای رفع مشکلات این افراد در زمینه پرداخت وام و تسهیلات، کمک بلاعوض، تامین زمین برای ساخت و ساز اماکن مسکونی و استقرار قرارگاه تهیه ملزومات و تهیه و توزیع غذا و‌.‌‌.. مورد بررسی قرار گرفت.

سپس گزارش فعالیتهای انجام شده در پروژه مجتمع رفاهی انبارسر و پیشنهاد ارائه شده برای ادامه کار( تهیه فاز مطالعاتی پروژه و تهیه زیر ساخت های مورد نیاز آن از قبیل تقویت انشعاب آب، برق و گاز) توسط معاون فنی و مهندسی کانون ارائه و تصمیم گیری شد.

در پایان این جلسه سردار بهزدای نیا گزارشی در خصوص تجمیع مبالغ حقوق و ترمیم حقوق در فیش حقوق بازنشستگان و اعمال ضریب افزایشی سال ۱۴۰۲ در این تجمیع و همچنین ادامه مذاکرات با بانک سپه برای تخصیص اعتبار وام جعاله و مرابه ارائه گردید.

جلسه ۲۰۱ هیئت مدیره کانون برگزار شد

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو