۲۲۹۰۷
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۶۱۱
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی:
رئیس کانون گفت: خدمت به بازنشستگان در فراجا به یک فرهنگ تبدیل شده است به نحوی که فرماندهان انتظامی استان ضمن شنیدن دغدغه های پیشکسوتان تلاش می کنند در حد توان مشکلات بازنشستگان را حل و فصل نمایند.

سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه شورای معاونین با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منجر به عزت انقلاب و نظام مقدس اسلامی شد که در این حماسه پرشور اعضای وابسته نیروهای مسلح و همکاران بازنشسته ما مثل همیشه حضوری پرشور و فعال داشتند که جای تقدیر دارد.

سردار جعفری نسب با تاکید بر هدایت و نظارت ستادی کانون یادآور شد: معاونین تلاش کنند با فرآیندسازی، هدایت و نظارت، کانون استان ها و دفاتر را بیش از گذشته در ارائه خدمت به عزیزان بازنشسته و تحقق برنامه ها و اهداف تدوین شده فعال کنند.

رئیس کانون در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خدمت به بازنشستگان در فراجا به یک فرهنگ تبدیل شده است به نحوی که فرماندهان انتظامی استان ضمن شنیدن دغدغه های پیشکسوتان تلاش می کنند در حد توان مشکلات بازنشستگان را حل و فصل نمایند که در این میان اهداف و برنامه های کانون هم باید در تعامل با فرماندهان عزیز و همسو با ارائه خدمات بی منت به اعضا باشد.

سردار جعفری نسب در ادامه به برگزاری مجمع نمایندگان اشاره کرد و افزود: هشتمین نشست دوره چهارم نمایندگان مجمع کانون که آخرین نشست است ان شااله در 31 تیرماه برگزار خواهد شد که در این میان ضرورت دارد، معاونین برنامه ریزی لازم را در خصوص برگزاری هرچه مطلوب تر این نشست انجام دهند.

در این جلسه سرهنگ بازنشسته جلال معاون طرح و برنامه در خصوص برنامه های برگزاری مجمع، سرهنگ بازنشسته آقایی در خصوص اقدامات انجام گرفته در زمین انبارسر گیلان و سرهنگ بازنشسته حاتمی رئیس صندوق حبیب بن مظاهر در خصوص عملکرد این صندوق ارائه دادند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو