۲۴۷۰۶
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۳۲
مدیرعامل موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح اعلام کرد:
ثبت‌نام آبان ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سفر اولی در مراکز اقامتی گروه هتل‌های متین از دهم تا دوازدهم مهرماه انجام می‌شود.
مدیرعامل موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح، گفت: ثبت‌نام پیشکسوتان به همراه همسرشان و مستمری‌بگیران در صورتی‌که تاکنون از امکانات مراکز اقامتی موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح استفاده نکرده‌اید، با تخفیف 75درصدی هزینه اقامت به همراه صبحانه میسر است.
احمدرضا عصاری از اعطای وام 120میلیون ریالی به صورت اقساط 15ماهه و بدون کارمزد به جامعه هدف خبر داد و خاطرنشان کرد: هر سه سال یکبار این وام به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه همکاران گروه هتل‌های متین در هتل‌های سپیدکنار متین و یاس متین در انزلی، نارنج در چابکسر، لعل و فیروزه در مشهد، بین‌الحرمین در شیراز و لاله در بانه میزبان سفر اولی‌ها هستند، بیان کرد: افراد دارای شرایط با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور و تارنمای سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به نشانیhttp://esata.ir همچنین گفت‌وگوی تلفنی با همکاران از طریق سامانه تلفنی 09621- داخلی 4 می‌توانند ثبت‌نام کنند و از امکانات اقامتی و رفاهی هتل‌های یاد شده بهره‌مند شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو