۲۴۷۲۶
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۲
سردار مرادپور، جانشین کانون بازنشستگان انتظامی فراجا صبح روز دهم مهر با حضور در محل دفتر مرکزی کانون تهران بزرگ از این دفتر و کارکنان ساتا مستقر در آن بازدید کرد.

در این دیدار  سرزده، جانشین کانون فراجا ضمن بررسی امور جاری و فعالیت‌های روزمره دفتر در گفتگو با سرهنگ بازنشسته قاضی زاده رئیس دفتر مرکزی در جریان برنامه‌های سال جاری قرار گرفت.
رئیس دفتر مرکزی کانون ضمن ارائه گزارش کار‌های انجام شده برخی نیاز‌های سازمانی برای ارائه خدمات شایسته به پیشکسوتان را عنوان کردو سردار مرادپور نیز رهنمود‌هایی درخصوص بهبود انجام امور مربوط یادآور گردید.
نحوه عملکرد کارکنان و انواع خدمات انجام شده برای بازنشستگان و مستمری بگیران نیز از دیگر مواردی بود که جانشین کانون فراجا به دقت آن را مورد توجه قرار داد.
سرهنگ بازنشسته کاظمی، مسئول دفتر نمایندگی ساتا نیز در پاسخ به پرسش‌های سردار مرادپور گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و امور جاری را ارائه داد.
در پایان این دیدار جانشین کانون بازنشستگان انتظامی ج. ا. ایران ضمن ارائه رهنمود‌هایی برای خدمت رسانی بهتر و مناسب‌تر به بازنشستگان و مستمری بگیران قول مساعد داد تا پیگیر درخواست‌های دفاتر کانون باشد.    

دیدار جانشین کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران از دفتر مرکزی کانون تهران بزرگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها