۲۴۲۵۶
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۰
رئیس کانون بازنشستگان:
سردار جعفری نسب گفت: می‌توانیم شهادت بدهیم که فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها نگاه خاصی و ویژه‌ای به بازنشستگان دارند و برنامه‌های کانون را پشتیبانی می‌کنند.

سردار جعفری نسب در پانزدهمین همایش روسای کانون استان ها، معاونان و مدیران ستادی کانون بازنشستگان انتظامی ج. ا. ایران ضمن خیرمقدم به روسای کانون و تشکر و قدردانی از روسای کانون استان‌هایی که در ایام محرم و صفر به ویژه اربعین در خدمت زائران بودند، گفت: لازم می‌دانم در ابتدا تقدیر ویژه‌ای از فرمانده کل انتظامی کشور داشته باشم. ایشان از ابتدای حضورشان در فراجا به کانون عنایت ویژه داشتند که نمونه ویژه آن تشکیل اولین جلسه سیاستگذاری در ارتباط با امور بازنشستگان بعد از ۱۴ سال با حضور تمام اعضای عالی فراجا بود.

وی با اشاره به تصویب ۱۸ برنامه در این جلسه گفت: به نظر همه معاونان فراجا و کارشناسان و صاحب نظران اولین جلسه سیاستگذاری در ارتباط با امور بازنشستگان بسیار پربار بود.
چگونگی تنظیم سند راهبردی و برنامه ۵ ساله، حمایت از کانون در بحث آماد و پشتیبانی، خودرو، وام، فعالیت‌های فرهنگی و ... از دیگر مصوبات این جلسه بودند، که سردار جعفری نسب در این همایش آن‌ها را تشریح کرد.
سردار جعفری نسب در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کانون استان‌ها در امور مطالبه گری فعالیت خوبی دارند، افزود: امروز می‌توانیم شهادت بدهیم که فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها نگاه خاصی و ویژه‌ای به بازنشستگان دارند و برنامه‌های کانون را پشتیبانی می‌کنند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهدیم که فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها در رسیدگی و پیگیری امور بازنشسته‌ها از کانون پیشی گرفته اند.
رئیس کانون بازنشستگان با اشاره به تعاملات موثر و مثبت با سازمان‌های ذیربط در امور بازنشستگان گفت: امروز ارتباط و تعامل خوبی بین روسای کانون استان‌ها با سابا، شورای هماهنگی کانون‌های نیرو‌های مسلح، و معاونت‌های فراجا ایجاد شده است که نشان از عزم جدی برای تحول آفرینی در امور بازنشستگان دارد.

فرماندهان استان ها و شهرستان ها در رسیدگی و پیگیری امور بازنشسته ها از کانون پیشی گرفته اند

فرماندهان استان ها و شهرستان ها در رسیدگی و پیگیری امور بازنشسته ها از کانون پیشی گرفته اند

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو