۲۲۸۵۷
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۷۶۲
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در مراسم ضیافت بازنشستگان استان قزوین:
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در مراسم ضیافت بازنشستگان استان قزوین، گفت: روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، فرصتی است تا به نقش و ارزش خانواده و بازنشستگان در رشد و تقویت جامعه توجه کنیم.

 همزمان با بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، ضیافت خانوادگی قزوین، با حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین و۳۰۰ نفر از اعضای وابسته به همراه خانواده برگزار شد.

در این مراسم پس از عرض خیرمقدم توسط سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی و رئیس کانون بازنشستگان استان. سردار جعفری نسب در سخنانی گفت: روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، فرصتی است تا به نقش و ارزش خانواده و بازنشستگان در رشد و تقویت جامعه توجه کنیم.

وی افزود: بازنشستگان سالهای زیادی از عمر و جوانی خویش را در راه خدمت به خلق صرف کرده اند و در این راه سختی ها و مرارت ها کشیده اند و پس از سی سال کار و تلاش خالصانه به افتخار بازنشستگی نائل شدند و این وظیفه ماست که از این عزیزان تکریم و تقدیر نماییم.

سردار جعفری نسب در ادامه به تفصیل به خدمات معیشتی و رفاهی کانون اعم از افزایش وامهای قرض الحسنه، اماکن رفاهی، افزایش کمی و کیفی خدمات شامل دیدار و سرکشی و ضیافت با مشارکت سردار فرماندهی کل پرداخت.

در پایان این مراسم از تعدادی از بازنشستگان به عنوان سادات ،ایثارگران، و برندگان مسابقه فرهنگی با اهدای هدیه کارت تجلیل شد.

وظیفه ما تقدیر و تکریم از بازنشستگان است

وظیفه ما تقدیر و تکریم از بازنشستگان است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو