۲۰۳۹۷
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۰۹
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی:
جلسه شورای اداری مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ با حضور سردار سیدعبدالهی و نمایندگان مجمع تهران در کانون بازنشستگان برگزار شد




سردار جعفری نسب در جلسه شورای معاونین که با حضور سردار سرتیپ سید مجتبی سید عبداللهی، نمایندگان بازنشستگان تهران بزرگ و معاونین کانون برگزار شد در سخنانی گفت: تلاش کانون بازنشستگان با هماهنگی و کمک های فراجا و برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده حرکت به سمت و سویی است که خدمت مطلوب تر و در شان پیشکسوتان عزیز انجام دهد، که بحمدالله در این راستا گام های خوبی برداشته شده، هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
سردار جعفری نسب در ادامه ضمن خوش آمد گویی خدمت سردار سید مجتبی سید عبداللهی و قدردانی از تلاش و ایثارگری های این فرمانده دلاور در آستانه نزدیک شدن به سالگرد تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی به چگونگی تشکیل این نهاد انقلابی اشاره و خاطر نشان کرد: کمیته انقلاب اسلامی که نخستین نهاد انقلابی و با حضور چهره های ایثارگری همچون سردار عزیز سید مجتبی سید عبداللهی بنا نهاده شد، اقدامات به یاد ماندنی در نخستین سال های انقلاب اسلامی انجام داد که در طول تاریخ ماندگار شده است؛ هر چند متاسفانه این تلاش ها و زحمات به خوبی مستند سازی نشده است. البته اقداماتی در این زمینه صورت گرفته اما آنچه کمیته انقلاب اسلامی در دفاع از امنیت شهرها، مبارزه با معاندین و منافقین و ترور کور آنان و همچنین حضور در طول دفاع مقدس انجام داده آنطور که بایسته و شایسته بوده صورت نگرفته است.
رییس کانون بازنشستگان انتظامی در ادامه گزارشی از چگونگی تشکیل کانون انتظامی و ساختار آن و همچنین برنامه ها و اهداف تعریف شده ارائه داد.
در ادامه این نشست مهندس همراهی اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته در کانون را برشمرد.

سردار سید مجتبی سید عبداللهی:
کانون بایستی کارهای ماندگار و اساسی انجام دهد

در ادامه جلسه سردار سید مجتبی سید عبداللهی با ابراز خرسندی از حضور در کانون و تقدیر از تلاش های صورت گرفته تصریح کرد: در کانون بازنشستگان بایستی اقداماتی اساسی و به یاد ماندنی صورت گیرد که برای پیشکسوتان ملموس باشد و مورد توجه و رضایت آنان قرار گیرد.
وی ضمن تکریم و احترام پیشکسوتان و توجه به مطالبات به حق و قانونی آنان خاطر نشان کرد: بازنشستگان ما مشکلات عدیده ای دارند که باید با جدیت در جهت رفع این مشکلات تلاش کرد و لذا پیگیری و رفع این مشکلات باید در اولویت قرار گیرد و دنبال شود. با شعار و حرف هم نمی شود این مشکلات را حل کرد و باید به جد پیگیری های لازم صورت گیرد و این نیازمند عزم جدی کانون و مسئولان آن است.
سردار سید عبداللهی با تاکید بر اشتغال فرزندان بازنشستگان و بهره گیری از تجربیات بازنشستگان یادآور شد: همه ما در قبال ایثارگری هایی که توسط اعضای وابسته انجام گرفته مسئول هستیم و باید یاد و خاطره این ایثارگری ها را گرامی بداریم و رهرو خون شهدا و آرمان های آنان باشیم.
این پیشکسوت انتظامی در ادامه افزود: در چهارچوب وظایف باید کارها را به نحو شایسته انجام و دنبال کنیم و هر وقت این وظایف به خوبی صورت گیرد باعث خوشحالی خدا، ولایت وجامعه هدف خواهد شد و در این راستا مطالبه گری پیشکسوتان را در دستور کار خود قرار دهید، ناامید نشوید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو