۲۰۳۵۱
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۷۷
حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی مراسم تجلیل از خواهران همکار برگزار شد.

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، سردار جعفری نسب در جمع همکاران خانم طی سخنانی ضمن گرامیداشت میلاد دخت گرامی پیامبر رحمت (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک روز زن گفت: تکریم و اکرام مادران و زنان فداکار سرزمینمان که پا به پای مردان در تمام میادین حضور داشتند وظیفه همه ما است. مادران و زنان ایرانی با الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه (س) نقش به سزایی در انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردها و ارزش های دینی و انقلابی داشته¬اند که جای تقدیر و قدردانی دارد. رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ضمن ترسیم نقشه های دشمنان در نشانه گرفتن کانون خانواده و کمرنگ کردن نقش زنان در جامعه اسلامی و ایرانی گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه زنان ایرانی یک الگو است و حقوقی که اسلام برای زنان ترسیم کرده به زن و خانواده شخصیت و هویت می دهد که امروزه دنیای غرب از آن دور شده است.
سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه بر اساس آموزه های دینی مرد از دامن زن به معراج می رسد به فداکاری های مادران و همسران شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: نگاه اسلام و انقلاب اسلامی بر خلاف آنچه در آموزه های غربی دیده می شود نه یک کالا که یک هویت انسانی است.
رئیس کانون انتظامی با تأکید بر اینکه همسران پیشکسوتان و خانواده مستمری بگیران همگام با همسرانشان در مأموریت های خدمتی در کنار آنها بودند یادآور شد: هر چند به علت محدودیت ها نتوانستیم در حد مطلوب در خدمت عزیزان باشیم ولی با همه توان تلاش میکنیم که بتوانیم اندکی از خدمات این عزیزان را جبران کنیم و در این راه مصمم هستیم.

تجلیل از همکاران خانم در کانون بازنشستگان انتظامیتجلیل از همکاران خانم در کانون بازنشستگان انتظامیتجلیل از همکاران خانم در کانون بازنشستگان انتظامیتجلیل از همکاران خانم در کانون بازنشستگان انتظامی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو