۲۰۳۰۶
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۸۶
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه شور ستادی کانون
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه شور ستادی معاونین در سخنانی گفت: هدف گذاری های انجام شده در کانون بحمدالله وتلاش همکاران ،هم خوب برنامه ریزی شده و هم به نحو مطلوب در حال تحقق است که ضرورت دارد در خصوص این اقدامات اطلاع رسانی به موقع به جامعه هدف صورت گیرد

رئیس کانون به برگزاری همایش باشکوه گرد هم آیی پیشکسوتان در استان گیلان اشاره کرد و یادآور شد:
اقدام قابل تحسین سردار ملکی فرمانده انتظامی پرتلاش گیلان در برگزاری این همایش که برای اولین بار در کشور صورت گرفت و بسیار مورد رضایت همکاران پیشکسوت قرار گرفت و موجی از شور و شعف در میان آنان برقرار کرد، شایسته قدردانی است و امیدواریم که به سایر استان ها تسری یابد.
سردار جعفری نسب در ادامه به بررسی روند پیشرفت کارهای عمرانی در پروژه انبارسر گیلان پرداخت و تصریح کرد: در روند توسعه و ساخت و ساز در پروژه یک سری عقب ماندگی داریم که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام گرفته و تلاش همکاران این عقب ماندگی را جبران و بتوانیم این پروژه را سروسامان بدهیم تا هر چه زودتر سر و سامان گرفته و مورد استفاده همکاران بازنشسته قرار گیرد.
درادامه جلسه سرهنگ بازنشسته نمازی رییس دفتر کانون ،گزارشی در خصوص برگزاری همایش روسای کانون استان ها و سامانه مکاتبات اداری با تاکید بر سیستمی بودن آن ارائه داد.
همچنین سرهنگ بازنشسته جلال معاون طرح وبرنامه در گزارشی به ارزیابی های همایش روسای کانون ها و نتایج نظرسنجی انجام شده پرداخت و افزود: بحمدالله، آورده نظرسنجی انجام شده از روسای کانون ها حکایت از رضایت مطلوب همکاران ازبرگزاری این نشست داشته است. البته نقاط ضعفی هم ارائه گردیده که انشالله در همایش های آتی مورد نظر قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو