۲۳۶۳۶
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۴۰۲
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی:
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران در جلسه شورای معاونین در سخنانی گفت: برگزاری پرشور با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی مجمع نمایندگان کانون که نقش مهمی در سیاست گذاری ها و پیگیری مطالبات اعضا دارد از مهمترین برنامه های سال جاری است و باید بایک برنامه ریزی منسجم حضور پررنگ اعضا را در این انتخابات فراهم کرد.

سردار جعفری نسب با برشمردن وظایف معاونت‌ها و نقش مهم روسای کانون‌ها در ترغیب اعضا در انتخابات پیش روی نمایندگان اعضا یادآور شد: همه معاونت‌های کانون و هم چنین روسای کانون استان‌ها باید تلاش کنند تا زمینه حضور پیشکسوتان را جهت کاندید شدن اعضا و متعاقب آن مشارکت حداکثری را در پنجمین دوره انتخابات نمایندگان کانون فراهم نمایند.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در ادامه سخنان خود با تقدیر و قدردانی از حضور خوب عزیزان پیشکسوت در فراخوان کمک به مشارکت در برپایی موکب‌های اربعین گفت: با کمک‌هایی که همکاران عزیزان بازنشسته داشتند کانون بازنشستگان انتظامی با مشارکت فراجا در 9نقطه کشور در برپایی موکب‌های اربعین نقش آفرین خواهد بود که در این خصوص برنامه ریزی و پشتیبانی‌های لازم انجام شده است و توسط روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.
سردار جعفری نسب در ادامه به مشارکت در سرمایه گذاری توسط کانون در راستای منافع اعضا اشاره کرد و گفت: در این خصوص در حال برنامه ریزی و هدف گذاری هستیم که ان شاالله پس از مطالعات، اقدامات اجرایی متعاقبا به اطلاع پیشکسوتان عزیز خواهد رسید.
گفتنی است در این جلسه سردار مرادپور جانشین کانون به تشریح اقدامات صورت گرفته برای برنامه ضیافت فرماندهان پیشکسوت و تقدیر از آن‌ها و نیز طرح پایش و بانک اطلاعات بازنشستگان به منظور ارتباط دوسویه با این عزیزان پرداخت.

 

 

برگزاری پرشور با مشارکت حداکثری در انتخابات مجمع کانون از مهمترین برنامه های سالجاری است

برگزاری پرشور با مشارکت حداکثری در انتخابات مجمع کانون از مهمترین برنامه های سالجاری است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو