۲۳۶۹۱
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۵۵۵
دکتر احمدرضا عصاری مدیرعامل موسسه توانمند سازی نیروهای مسلح در کانون بازنشستگان انتظامی با سردار جعفری نسب رئیس و سردار مرادپور جانشین کانون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار جعفری نسب ضمن قدردانی و خیرمقدم، به تشریح مهم‌ترین دستاورد‌های کانون انتظامی در ارائه خدمات به بازنشستگان پرداخت و گفت: با رهنمود‌های مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) و تدابیر و پیگیر‌های سردار باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح انسجام خوبی در سازمان‌های خدمت رسان به بازنشستگان نیرو‌های مسلح ایجاد شده است که این امر قطعا دستاورد‌های خوبی برای اعضای وابسته به همراه خواهد داشت.
رئیس کانون بازنشستگان با تاکید بر پیگیری مطالبات قانونی بازنشستگان آمادگی کانون را در راستای همکاری و هماهنگی برای ارتقای خدمات به اعضای وابسته اعلام کرد.
در این دیدار دکتر عصاری مدیرعامل موسسه توانمند سازی نیرو‌های مسلح نیز در سخنانی، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این موسسه را در زمینه ارائه وام، فراهم نمودن بستر‌های لازم اشتغال با ایجاد سامانه، ارائه خدمات بیمه ای، بهره مندی اقساطی  بازنشستگان از مراکز تفریحی و زیارتی، ارائه خدمات فروشگاهی به صورت مجازی (کوکباز) و برنامه ریزی به منظور ایجاد نمایشگاه فروش مستقیم در تهران، راه اندازی موزه مشاهیر و مفاخر پیشکسوت نیرو‌های مسلح و ... ارائه داد.
دکتر عصار همچنین به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به اعضای وابسته نیرو‌های مسلح اظهار امیدواری کرد: چنین جلساتی بتواند هماهنگی‌های بیشتری را در تحقق اهداف سازمان‌های خدمت رسان به جامعه بزرگ بازنشستگان نیرو‌های مسلح فراهم نماید.

حضور مدیرعامل موسسه توانمند سازی نیروهای مسلح در کانون بازنشستگان انتظامی

حضور مدیرعامل موسسه توانمند سازی نیروهای مسلح در کانون بازنشستگان انتظامی

حضور مدیرعامل موسسه توانمند سازی نیروهای مسلح در کانون بازنشستگان انتظامی

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو