۲۴۰۸۲
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۷۹
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه شورای معاونین گفت: به نوبه خود از همکاران پرتلاش خودم که خالصانه در موکب‌ها در خدمت زائرین عزیز بودند تقدیر و قدردانی می‌کنم.

سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه شورای معاونین با تشریح ابعاد راهپیمایی بزرگ اربعین از روسای کانون استان‌ها به ویژه همکارانی که در مشارکت با فراجا با برپایی موکب، خدمتگزار زائرین بودند، گفت: کمک و همراهی بیش از ۱۱ هزار نفر از بازنشستگان عزیز انتظامی در فراخوان مشارکت برپایی موکب‌های کانون بازنشستگان در مرز‌های خروجی کشور و برخی از شهرستان‌ها برگی دیگر از افتخارات عزیزان همکار بازنشسته ما در این همایش بزرگ الهی بود که به نوبه خود از همه این بزرگوران که ما را یاری کردند و همچنین همکاران پرتلاش خودم که خالصانه در موکب‌ها در خدمت زائرین عزیز بودند تقدیر و قدردانی می‌کنم.
سردار جعفری نسب در ادامه سخنان خود به تشریح مصوبات شورای راهبری و تدابیر سردار رادان فرمانده کل انتظامی پرداخت و از معاونین کانون خواست در خصوص اجرایی شدن این مصوبات پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در ادامه جلسه سردار مرادپور جانشین کانون در خصوص برنامه‌های همایش روسای کانون‌ها که در ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ماه برگزار می‌شود مطالبی عنوان کرد.
وی همچنین به برگزاری جلسه اندیشه ورزی با حضور نخبگان پیشکسوت توسط معاونت فرهنگی تاکید کرد.
در ادامه این جلسه سرهنگ بازنشسته جلال معاون طرح و برنامه مصوبات شورای راهبری و تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی را در ۱۸ بند قرائت کرد.

تقدیر سردار جعفری نسب از همراهی پیشکسوتان و دست اندرکاران موکب های اربعین بازنشستگان انتظامی

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو