۲۳۲۶۹
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۳
طی مصاحبه با مسئول دفتر نمایندگی شرق کانون تهران بزرگ تشریح شد:
به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی شرق این کانون انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته علیرضا آب روش مسئول دفتر نمایندگی شرق انجام دادیم:

کانون بازنشستگان تهران بزرگ به عنوان حامی اصلی بازنشستگان، مستمري‌بگیران و خانواده محترم آنها، همواره تلاش دارد تا با بهره‌گیري از توان دفاتر نمایندگی، در مسیر رفع نیازها و مشکلات معیشتی و رفاهی و ارتقاي کیفیت زندگی آنها گام بردارد.

به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی شرق این کانون انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته علیرضا آب روش مسئول دفتر نمایندگی شرق انجام دادیم:

-  در ابتدا بفرمایید مهم‌ترین برنامه‌هایی که دفتر نمایندگی شرق در این ماه داشت، چه بود؟

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این ماه می‌توانم به مواردی از قبیل دیدار و سرکشی، تماس برای فرم ذی‌نفع و بررسی افراد فوت‌شده در ماه جاری اشاره کنم.

-  در بحث خدمات رفاهی و معیشتی چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

تکمیل فرم وام مرابحه و ثبت نام صندوق حبیب ابن مظاهر از اقدامات این دفتر در خصوص موارد اشاره شده است.

-  اگر امکان دارد گزارشی در حوزه توانمندسازي و ارائه وام‌هاي مختلف اعم از توانمندسازي، حبیب‌بن مظاهر، کریم اهل بیت (ع) و ... ارائه دهید.

در این خصوص ثبت نام 5 نفر برای وام مرابحه و افزایش حق عضویت صندوق حبیب از 100 به 200 هزار تومان و همچنین تماس با افراد انصراف‌داده برای ثبت نام در صندوق را می توانم ذکر کنم.

-  یکی از اقدامات مهم کانون در حوزه معیشتی و رفاهی انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با شرکت‌ها و مؤسسات مختلف است. در این ماه چه برنامه‌هایی در این حوزه داشتید؟

در تیر ماه 9 مورد از این شرکت‌ها شناسایی شد که در حال حاضر یک مورد آن منجر به تنظیم پیش‌نویس تفاهم‌نامه شده و سایر موارد هم در حال پیگیری است که درصورت مثبت شدن اطلاع‌رسانی خواهد گردید.

-  در بحث اشتغالزایی فرزندان پیشکسوتان چه اقداماتی در این ماه صورت گرفته است؟

3 تن از فرزندان پیشکسوتان به مراجع ذی‌ربط معرفی شده‌اند.

- در پایان ضمن تشکر، در خصوص برنامه‌هاي ماه آتی کانون نیز توضیحاتی ارائه دهید.

علاوه بر انجام وظایف ذاتی دفتر باید به این موارد اشاره کنم که در برنامه‌های ما قرار دارد: دیدار و سرکشی 5 نفر از بانوان مستمری‌بگیر و بازنشسته شناسایی‌شده در معیت خانم فلاح مشاور امور بانوان کانون، اعزام 6 نفر از بازنشستگان متقاضی سفر رایگان به مشهد و تکمیل فرم بیماران خاص.

 

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها