۲۴۰۹۱
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۵
مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون با سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد دیدار و گفتگو کرد.

مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران به همراه سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان استان و سیدسعید زواران حسینی مسئول دفتر نمایندگی شهرستان نجف آباد با سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در راستای بررسی وضعیت فعلی ساختمان کانون شهرستان و زمین اهدایی فرمانده انتظامی شهرستان به کانون دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی در خصوص ضرورت احداث ساختمان کانون با توجه به آمار بالای بازنشستگان و مستمری بگیران این شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر و همچنین تکریم اعضاء جامعه هدف نکاتی را خاطر نشان کردند.

در ادامه مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر، یکی از راه‌های حرمت گذاری به بازنشستگان است، گفت: افراد بازنشسته، جایگاه بسیار والا دارند و بر تکریم و احترام به پیشکسوتان تأکید نمودند و قول مساعد دادند که در مورد تامین اعتبار اولیه احداث ساختمان کانون شهرستان پیگیری های لازم را به عمل آورند.

ایشان در ادامه ضمن بازدید از زمین اهدائی و ابراز خرسندی از عملکرد فرمانده انتظامی شهرستان در این زمینه، از اقدامات ایشان تقدیر نموده و درادامه به بررسی مهمترین نیازها و موانع پرداخته و در خصوص نحوه شروع کار  احداث ساختمان تبادل نظر کردند.

دیدار معاون فنی و مهندسی کانون با فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباددیدار معاون فنی و مهندسی کانون با فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها