۲۴۱۴۸
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۹۴
مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون با سرتیپ دوم پاسدار «حمید علینقیان‌پور» فرمانده انتظامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران به همراه سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان استان و سرهنگ بازنشسته اکبر حمیدی پور نماینده بازنشستگان استان در مجمع کانون به منظور تعیین و واگذاری زمین مناسب در اصفهان جهت احداث ساختمان کانون بازنشسگان استان با سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی در خصوص ضرورت احداث ساختمان مستقل کانون با توجه به آمار بسیار بالای بازنشستگان و مستمری بگیران استان به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر و همچنین تکریم اعضاء جامعه هدف نکاتی را خاطر نشان کردند.

در ادامه مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران با اشاره به فرمایشات سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری مکان مناسب برای کانون‌های بازنشستگان در سراسر کشور خواستار واگذاری زمین مستقل برای احداث ساختمان کانون استان اصفهان شدند.

سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از بازنشستگان عزیز که گرانبهاترین سرمایه زندگی شان را یعنی عمر عزیز خود را در راه پیشرفت دانشگاه صرف کردند، تقدیر و تشکر می کنیم و ارج می نهیم؛ لذا این کمترین کاری است در مقابل تلاش، زحمات شما در طول سی سال خدمات ارزشمند شماست و قطره ای است در مقابل دریا و ما هرگامی برداریم در واقع برای خودمان برداشته ایم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی باید فرصت استفاده از خدمات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای کلیه بازنشستگان عزیز استان فراهم شود.

در خاتمه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد زمینی به متراژ ۵۰۰ متر مربع در سایت مجموعه پردیس فرماندهی انتظامی استان واقع در اصفهان، خیابان خواجه عمید به کانون استان واگذار گردد و مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون ضمن بازدید میدانی از زمین مذکور گفتند پس از واگذاری زمین نقشه توسط معاونت مهندسی کانون فراجا طراحی و کانون استان هم با هماهنگی معاونت مهندسی انتطامی استان وکانون مرکز، اقدامات لازم برای شروع عملیات احداث ساختمان کانون را به عمل آورد.

دیدار معاون فنی و مهندسی کانون با فرمانده انتظامی استان اصفهاندیدار معاون فنی و مهندسی کانون با فرمانده انتظامی استان اصفهاندیدار معاون فنی و مهندسی کانون با فرمانده انتظامی استان اصفهاندیدار معاون فنی و مهندسی کانون با فرمانده انتظامی استان اصفهاندیدار معاون فنی و مهندسی کانون با فرمانده انتظامی استان اصفهان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها