۲۴۰۹۰
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۴
مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون با سرهنگ حجت‌الله بهامین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشان دیدار و گفتگو کرد.

مهندس محمدتقی صدفی معاون فنی و مهندسی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران به همراه سرهنگ بازنشسته مسعود محمودزاده مسئول دفتر نمایندگی شهرستان کاشان با سرهنگ حجت‌الله بهامین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در راستای بررسی وضعیت فعلی ساختمان کانون شهرستان و زمین اهدایی خیر گرامی پیشکسوت ناصر قنبری دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمانه موضوع احداث ساختمان کانون بازنشستگان شهرستان مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید انتقال سند زمین اهدایی خیر گرامی به نام کانون بازنشستگان انتظامی کاشان از طریق دفاتر اسناد رسمی انجام و پس از واگذاری زمین به کانون از طریق معاونت مهندسی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان نسبت به ترسیم نقشه جامع و کامل و همچنین اخذ پروانه تجاری، سوئیت، تالار، دفتر کار کانون و ... در ۵ طبقه به صورت رایگان از سوی شهرداری با کانون همکاری و همراهی مستمر صورت پذیرد.

سرهنگ حجت‌الله بهامین نیز قول مساعد دادند و گفتند: در جهت پیشبرد این پروژه از هیچ کوششی دریغ نمی کنم و اگر کمبود‌هایی باشد برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم تا بازنشستگان عزیز ما در این مرکز حضور یافته و فعالت‌های فرهنگی، اجتماعی یا ورزشی و سایر برنامه‌هایی که علاقه دارند را انجام دهند.

در ادامه مهندس محمدتقی صدفی ضمن بازدید میدانی از زمین اهدائی خیر ارجمند حاج ناصر قنبری به کانون بازنشستگان انتظامی کاشان واقع شده در محدوده میدان صنعت و جنب دانشگاه علوم پزشکی کاشان با ایشان دیدار و پیرامون چگونگی تفکیک ، واگذاری و انتقال سند ۶ دانگ بنام کانون بازنشستگان انتظامی بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار معاون فنی و مهندسی کانون با جانشین انتظامی شهرستان کاشاندیدار معاون فنی و مهندسی کانون با جانشین انتظامی شهرستان کاشان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها