۲۴۲۵۹
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۵۴۵
دستیار فرمانده کل انتظامی در امور بازنشستگان خبر داد:
دستیار فرمانده کل انتظامی در امور بازنشستگان از تخصیص دو سبد کالا برای پیشکسوتان فراجا خبر داد و گفت: با تدبیر سردار رادان و هیئت رئیسه محترم فراجا، امسال دو سبد کالای یک میلیون و دویست هزار تومان برای پیشکسوتان بازنشسته در هفته فراجا و عید نوروز مدنظر داریم.

سردار بزرا در پانزدهمین همایش روسای کانون استان ها، معاونان و مدیران ستادی کانون بازنشستگان انتظامی گفت: به عقیده من مجاهدین واقعی کسانی هستند که در فراجا برای بازنشستگان زحمت می کشند و خدمت به جامعه شریفی که سی سال از بهترین روزهای زندگی را برای امنیت و مردم کار کردند و یک قشر قانع هستند واقعا کار بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه مجدانه پیگیر کارت ایثارگری پیشکسوتان هستیم، گفت: مشکل اصلی کارت ایثارگری در کندی سامانه ستادکل است و موضوع را تا رفع مشکل پیگیری خواهیم کرد.

سردار بزرا در خصوص اعطای کارت امید به پیشکسوتان نیز گفت: صدرو کارت امید، بنیاد کارت را به حاشیه برده است. اگر آن کارت به میزان کافی برای شاغلان چاپ شود احتمالا جایگزین این کارت خواهد شود.

دستیار فرمانده کل انتظامی در امور بازنشستگان در پاسخ به سوال یکی از روسای کانون در خصوص تاکید موسسه اقلام مصرفی فراجا در گرفتن ضامن برای اعطای کالای اقساطی به پیشکسوتان بالای 70 سال نیز گفت: این مشکل نیز با دادن بیمه وام قابل حل است و در تعامل با موسسه، پیگیر موضوع هستیم.

رفع مشکل استفاده وظیفه بگیران از امکان رفاهی از نیمه دوم سال، تقدیر از فرزندان نخبه پیشکسوتان و حمایت از ایتام پیشکسوتان از دیگر برنامه هایی بود که سردار بزرا در این همایش بر آنها تاکید کرد.

دستیار فرمانده کل انتظامی در امور بازنشستگان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سردار جعفری نسب و سردار مرادپور مجاهدانه تلاش می کنند و کارها ارزشمندی در این سالها در امور بازنشستگان انجام شده است، تصریح کرد: فرمانده و هیئت رئیسه محترم انتظامی نگاه ویژه ای به بازنشستگان دارد و  سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد تومان بدون درنظر گرفتن پرداخت وام برای بازنشستگان از طریق فراجا هزینه شد که اعتبار سنگینی بسیار خوبی بود.

وی با اشاره به اعطای دو سبد کالا به پیشکسوتان برای سال جاری، گفت: سال گذشته 418 میلیارد در قالب دو سبد به پیشکسوتان اعطا شد و امسال نیز دو سبد کالای یک میلیون و دویست هزار تومان برای هفته فراجا و عید نوروز مدنظر قرار گرفته است.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو