۲۴۳۵۴
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۷۸
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به همراه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان با ۲ نفر از بازنشستگان دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به همراه سرهنگ بازنشسته مسعود محمودزاده مرقی مسئول دفتر نمایندگی شهرستان به منظور قدرداني از خدمات چندين ساله بازنشـسـتگان و پيشکسـوتان عرصه نظم و امنيت و همچنین خانواده آنان که دوران سالمندي را سپري و يا در منزل در بستر بيماري بسر مي برند با ۲ نفر از پیشکسوتان شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی از پیشکسوت بیمار و زمین گیر امیر عصمتی و پیشکسوت حسن امینی نیک که همسر مکرمه  ایشان دچار بیماری‌های صعب‌العلاج گردیده بود عیادت کردند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها و چگونگی روند درمان قرار گرفتند.

در پایان این دیدار صمیمانه حجت الاسلام سید سعید حسینی پس از شنیدن دغدغه ها و مشکلات این عزیزان، طی تماسی با دکتر عابدیان رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان اصفهان و سردار علینقیان پور فرماندهی محترم انتظامی استان اصفهان از خدمات ارائه شده به این عزیزان در طول سال های بستری در منزل توسط مسئولین ذیربط قدردانی و خواستار توجه و عنایت بیشتر به این قشر شدند.

امام جمعه کاشان ضمن تجلیل از فداکاری و پرستاری آقای امینی نیک از همسرش همچنین از کانون بازنشستگان انتظامی کاشان در ارائه خدمات مستمر و پیگیری امورات دارو و درمان و معیشت و ... جامعه هدف قدردانی نمودند.

دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با ۲ نفر از پیشکسوتان فراجا شهرستاندیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با ۲ نفر از پیشکسوتان فراجا شهرستاندیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با ۲ نفر از پیشکسوتان فراجا شهرستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها