۲۲۵۹۳
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۸
اولین جلسه سال ۱۴۰۳ مدیران کانون بازنشستگان کشوری و لشکری شهرستان نجف آباد به منظور همسویی بیشتر کانون ها در جهت تحقق خواسته های بازنشستگان در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

اولین جلسه سال ۱۴۰۳ مدیران کانون بازنشستگان کشوری و لشکری شهرستان نجف آباد با حضور جناب آقای فتاح المنان مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان به منظور همسویی بیشتر کانون ها در جهت تحقق خواسته های بازنشستگان در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مدیران کانون ها با تاکید برمطالبات بازنشستگان که در مواردی از جمله افزایش حقوق ، بهبود نحوه ارایه خدمات درمانی، مشکلات موجود در حوزه بازنشستگان، توسعه امور رفاهی و نیز همسان سازی حقوق می باشد به بیان دیدگاه های خود پرداختند و عنوان نمودند که این جلسه به منظور سیاستگذاری درست در جهت ایجاد فضای توام با همدلی و آرامش در راستای پیشبرد اهداف مشترک و همسویی بیشتر کانون ها در جهت تحقق خواسته های بازنشستگان می باشد.

در ادامه جناب فتاح المنان با اشاره به اینکه هدف اصلی ایجاد نشاط برای این قشر فرهیخته و باتجربه و همچنین کاهش دغدغه خاطر و نگرانی آنان می باشد کفت : جناب ابوترابی نماینده محترم شهرستان در صدد هستند تا با یک اساس نامه مشترک کل کانونهای بازنشستگی شهرستان را به عنوان مجمع پیشکسوتان شهرستان ثبت نمایند که بتوان به کل بازنشستگان شهرستان خدمات بهتری ارائه کرد.

در این جلسه مقرر شد با هدف پیگیری مطالب مطروحه در جلسه و بررسی و جمع بندی آن در قالب برنامه هایی با جدول زمانبندی مشخص، جلسه ای با حضورمدیران و مسئولین شهرستان برگزار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها