۲۵۳۲۴
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۶
طی مراسمی با حضور سردار جعفری نسب:
مراسم تکریم و معارفه رئیس کانون بازنشستگان استان خراسان رضوی با حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس کانون بازنشستگان استان خراسان رضوی با حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی، سردار تقوی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ عبدی رئیس بازرسی کانون بازنشستگان فراجا، سرهنگ حاتمی مدیر صندوق قرض‌الحسنه حبیب بن مظاهر و جمعی از معاونان و پیشکسوتان انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم سردار جعفری نسب در سخنانی با تقدیر از حمایت‌های سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور به پیشکسوتان گفت: حمایت‌های فراجا در در دو سه ساله اخیر بسیار ارزشمند بوده است و لازم می‌دانم به نوبه از تلاش و جدیت هیئت رئیسه فراجا و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها تقدیر کنم.
وی با اشاره به اینکه فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها نگاه خاصی و ویژه‌ای به بازنشستگان دارند و برنامه‌های کانون را پشتیبانی می‌کنند، یادآور شد: اگر فرمانده استان رفتار پدرانه‌ای نسبت به کانون نداشته باشد ما آسیب می‌بینیم.
در این مراسم سردار تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه سرهنگ واعظی مقدم کلکسیونی از توانمندهاست، گفت: ایشان در طول خدمت در کانون همیشه پای کار بوده اند.
وی با تاکید براینکه تکریم از پیشکسوتان و حمایت از آن‌ها از اولویت‌های ما در استان است، تصریح کرد: ما آمادگی ایجاد مکانی مناسبی جهت گردهم آمدن پیشکسوتان در استان را داریم.

سرهنگ بازنشسته حسینی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان خراسان رضوی شد


در انتهای این مراسم سردار جعفری نسب ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ واعظی مقدم، سرهنگ بازنشسته حسینی را به عنوان رئیس جدید کانون بازنشستگان انتظامی استان خراسان رضوی منصوب کرد.

گفتنی است سردار جعفری نسب در سفر خود به استان خراسان رضوی، با حضور در منزل پیشکسوتان بازنشسته آقایان علی اصغر اکبری، حیدرعلی مرادی مقدم و مستمری بگیر سرکار خانم روضه گل ریحانی طرقی ضمن دلجویی و اهدای هدیه، با آن‌ها دیدار کردند.

سرهنگ بازنشسته حسینی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان خراسان رضوی شد


همچنین  تعدادی از جانبازان انتظامی با حضور در هتل معین مشهد، با سردار جعفری نسب رئیس کانون و سردار عبدی رئیس مرکز ایثارگران فراجا دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

سرهنگ بازنشسته حسینی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان خراسان رضوی شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو