۲۰۸۹۶
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۸
جشن تکلیف سیاسی فرزندان رای اولی‌ پیشکسوتان و کارکنان شاغل انتظامی کاشان در ستاد فرماندهی شهرستان برگزار شد.

جشن تکلیف سیاسی فرزندان رای اولی‌ پیشکسوتان و کارکنان شاغل فرماندهی انتظامی کاشان به منظور بصیرت افزایی سیاسی در آستانه حماسه دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور سرهنگ بهامین جانشین فرماندهی، سرهنگ پاسدار رحیمی معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین کرمانی رئیس عقیدتی و سیاسی شهرستان، سرهنگ نبوی زاده جانشین عقیدتی و سیاسی شهرستان و معاون فرهنگی و امور خانواده کارکنان و اعضای وابسته انتظامی کاشان و سرهنگ محمودزاده رئیس کانون بازنشستگان شهرستان در کاشان برگزار شد.

این جشن سیاسی که به میزبانی فرماندهی انتظامی کاشان برگزار شد، نوجوانان رأی اولی گرد هم آمدند تا با ذوق و شوق خاص آمادگی خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

در این مراسم سرهنگ بهامین اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند توطئه دشمنان را خنثی و زمینه صیانت از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌آورد.

در ادامه معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و جنگجوها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات یازده اسفند نیز منتظر مشارکت حداکثری رای اولی‌ها هستیم.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی برگزار و شرکت‌کنندگان آمادگی خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند با صدای بلند فریاد زدند.

جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها در کاشانجشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها در کاشان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها