۲۰۷۸۸
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۲
نشست روشنگری و بصیرت افزایی با سخنرانی سرهنگ پاسدار صفرپور رئیس بازرسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در نمازخانه ناحیه فلاورجان برگزار شد.

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با سخنرانی سرهنگ پاسدار صفرپور رئیس بازرسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت نیرو های مسلح شهرستان در نمازخانه ناحیه فلاورجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار صفرپور در این نشست به تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پرداخت و بیان داشت: مقام معظم رهبری انتخابات امسال را دارای اهمیتی مضاعف دانسته و گفته اند انتخابات پیش رو بسیار مهم است. مطلب اول اهمیت انتخابات است. انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می شوند و در دستگاه اجرای کشور یک نوسازی صورت می گیرد و نفس تازه ای به دستگاه اجرایی داده می شود و از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است. همه باید بدانیم و اذعان کنیم که امکانات دفاعی و قدرت دیپلماسی به کشور اقتدار می دهد و شکی نیست اما بیش از همه اینها ملت و مردم یک کشور هستند که به کشور اقتدار می دهند. وقتی در دنیا احساس شود که این ملت هوشیار و بیدار و باانگیزه است هیبت و اقتداری در چشم همه پیدا می کند. بنابراین حضور مردم موجب اقتدار کشور می شود.

رئیس بازرسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره پدیده نفوذ جریانی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با چنین حربه ای به دنبال تحمیل تفکرات و اندیشه های مورد پسند خود به جامعه ما هستند و نیاز است ابعاد گسترده این پروژه را بیش از پیش بشناسیم.

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخاباتنشست روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها