۲۰۷۸۷
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۶
جلسه جهاد تبیین پیرامون راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کاشان برگزار شد.

جلسه جهاد تبیین پیرامون راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باحضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی شهرستان ، رؤسای کانون های بازنشستگان کشوری و لشکری، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعات در کاشان برگزار شد.

در این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خصوص حضور مردم در صحنه انتخابات که در حقیقت مشارکت در بحث سرنوشت و آینده کشور است و همگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند بحث و تبادل نظر گردید.

در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین شرکت باشکوه و پرشور مردم در این راهپیمایی ملی که زمینه ساز انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود مقرر گردید هر یک از مسئولین از اعضای جامعه هدف خود دعوت نمایند تا با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتحاد و استواری خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.

برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و راهپیمایی ۲۲ بهمنبرگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و راهپیمایی ۲۲ بهمنبرگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و راهپیمایی ۲۲ بهمن

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها