۲۰۲۷۵
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۵۹
سردار رادان در همایش بازنشستگان استان گیلان
به همت سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان و کانون بازنشستگان استان گیلان همایش بزرگ بازنشستگان با حضور 600نفر از پیشکسوتان استانهای گیلان، مازندران، اردبیل، قزوین، زنجان و البرز با حضور فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

 همایش بزرگ بازنشستگان با حضور تعداد کثیری از پیشکسوتان استانهای گیلان، مازندران، اردبیل، قزوین، زنجان و البرز با سردار رادان حضور فرمانده کل انتظامی کشور، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده و رییس هیات مدیره کانون، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان، اعضای هیات مدیره عصر روز ششم دی ماه  1402 در سالن اجتماعات شهدا فراجا برگزار شد.

سردار " احمدرضا رادان" در این مراسم ضمن تجلیل از اعضاء وابسته و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و فرماندهی انتظامی استان گیلان برای برپایی این مراسم با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: بازنشستگان حاضر در این مراسم شاغلینی بودند که نقش امنیتی انتظامی خود را در فتنه 88 به خوبی اجرا کردند تا حماسه ۹ دی تمام کننده این فتنه باشد.

وی با اشاره به نقش بازنشستگان و زحمات و مجاهدت های آنها در طول سالها خدمت در فراجا تصریح کرد: تا زحمتی نباشد، رحمتی نیست، تا تکلیفی نباشد حقوقی نیست و تا اقدامی نباشد ره آوردی نیست.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تعدادی از شما در دوران خدمت خیلی رنج کشیدید ولی این مسیر را آنقدر برای خودتان هموار کردید که گویا هیچ رنجی نکشیدید افزود: بازنشستگان رنج، سختی و خستگی را شرمنده و صبر را نسل به نسل و سینه به سینه منتقل و صبوری در خدمت را به یادگار گذاشتند.

سردار رادان با بیان اینکه لباس مقدس خدمت به مردم و تحمل رنج، زحمت و استرس توشه‌ای برای قیامت و فرصتی از جانب خداوند قادر و متعال است بیان داشت: اندوختن توشه برای آخرت این کلیدی‌ترین موضوع است که باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه مبادا به اندوخته و توشه آخرت شما که همان برکت و عمل صالح است آفتی وارد شود خاطرنشان کرد: گنج شیشه‌ای همه ما همان زحمات، ماموریت‌ها و خدمات در طول چند دهه خدمت است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به زحمت و مشقت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی اذعان داشت: تمامی این زحمت ها و مشقت‌ها در راه خدمت ذخیره آخرت و چه بسا برکت دنیا است.

وی در ادامه حفظ و به دست آوردن توشه برای آخرت را از حفظ امنیت سخت تر دانست و بیان داشت: باید در این پهنه انقلاب اسلامی که ایستادگی‌های فراوانی برای حفظ آن صورت گرفته است راه را ادامه داد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با بیان اینکه در راه ادای تکلیف و وظیفه برای تامین حداقل‌ها برای کارکنان دریغ نخواهیم کرد بر پیگیری درخواست‌های به حق و رفع مشکلات اعضاء وابسته تاکید کرد.

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو