۲۴۴۵۹
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۸۹
سردار رییس کانون بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کانون بازنشستگان انتظامی استان فارس بازدید کرد

سردار مسعود جعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه سرهنگ عبدالله عبدی رییس بازرسی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران پس از ورود به شیراز و دیدار با سردار شجاعی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان فارس از کانون بازنشستگان انتظامی استان فارس بازدید کرد.
رییس کانون بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این جلسه در سخنانی گفت: حضور در کانون بازنشستگان انتظامی استان ها و دفاتر شهرستان ها باعث ازدیاد شوق و ذوق بیشتر ما برای ارائه خدمت به بازنشستگان می شود.
وی افزود:: تعامل کانون ها با فرماندهان و ایجاد ارتباط با مجموعه انتظامی باعث حمایت هرچه بیشتر فرماندهان از پیشکسوتان شده و بایستی از این فرصت استفاده کرد.
رییس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به حمایت های سردار رادان فرمانده کل فراجا از بازنشستگان و اختصاص پنج هزار سهمیه سفر مشهد مقدس به پیشکسوتان گفت: این کانون از طریق صندوق حبیب ابن مظاهر در این ماه ۵۴۲۵ فقره وام قرض‌الحسنه سی میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت نموده و طبق برآوردها برنامه داریم تا پایان سال مبلغ یک صدو بیست میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه سی میلیون تومانی به اعضای وابسته پرداخت نماییم.
سردار جعفری نسب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده توسط کانون بازنشستگان انتظامی استان فارس به بازنشستگان اظهار داشت: کانون بازنشستگان انتظامی استان فارس یکی از بهترین کانون های بازنشستگان انتظامی در سطح کشور می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها