۲۲۵۴۷
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۲
طی مصاحبه با مسئول دفتر نمایندگی شرق کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ تشریح شد:
سرهنگ بازنشسته  علیرضا آب روش مسئول دفتر نمایندگی شرق عملکرد ماه اردیبهشت این دفتر نمایندگی را تشریح کرد.

کانون بازنشستگان  انتظامی تهران بزرگ به عنوان حامی اصلی بازنشستگان، مستمری‌بگیران و خانواده محترم آنها، همواره تلاش دارد تا با بهره‌گیری از توان دفاتر نمایندگی، در مسیر رفع نیاز‌ها و مشکلات معیشتی و رفاهی و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها گام بردارد.
به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوی دفتر نمایندگی شرق انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته  علیرضا آب روش مسئول دفتر نمایندگی شرق انجام دادیم:

در ابتدا بفرمایید مهم‌ترین برنامه‌هایی که دفتر نمایندگی شرق در این ماه داشت، چه بود؟
 با سلام، در ماه اردیبهشت ۲۵ مورد بازدید و سرکشی از محل اعتبارات ساتا از مستمری‌بگیران و بازنشتگان حوزه استحفاظی و ۵ مورد هم مستمری‌بگیران همسر و بازنشستگان زن و ۲ مورد هم برگزاری ضیافت از محل اعتبارات ساتا به تعداد ۹۲ خانواده (جمعاً ۲۷۵ نفر) داشتیم.

در بحث خدمات رفاهی و معیشتی چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟
برگزاری دو مرحله ضیافت خانوادگی ویژه پیشکسوتان و مستمری‌بگیران حوزه دفتر نمایندگی، شرکت در مراسم متوفیان و انجام اقدامات مندرج در دستورالعمل‌های مربوط، صدور و تحویل کارت شناسایی و بنیاد کارت و کارت نجم خاورمیانه برای جامعه تحت پوشش و تحویل سبد معیشتی به ۶ نفر از افراد نیازمند حوزه نمایندگی از فعالیت‌های رفاهی و معیشتی بوده است.

در بحث خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟
معرفی افراد نیازمند به مشاوره و معاضدت حقوقی حوزه استحفاظی به امور حقوقی کانون فاتب از جمله فعالیت‌های این دفتر بوده است.

-  اگر امکان دارد گزارشی در حوزه توانمندسازی و ارائه وام‌های مختلف اعم از توانمندسازی، حبیب‌بن‌مظاهر، کریم اهل بیت (ع) و ... ارائه دهید.

راهنمایی پیشکسوتان و مستمری‌بگیران برای دریافت وام قرض‌الحسنه توانمندسازی و ثبت نام وام مرابحه به تعداد ۵۷ مورد و ارسال اسامی آنان به امور توانمندسازی کانون و ثبت نام ۳۰ نفر نیز برای دریافت وام صندوق حبیب‌ابن‌مظاهر انجام شده است.

یکی از اقدامات مهم کانون در حوزه معیشتی و رفاهی انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با شرکت‌ها و مؤسسات مختلف است. در این ماه چه برنامه‌هایی در این حوزه داشتید؟
 این برنامه‌ها به‌صورت متمرکز در کانون فاتب انجام می‌شود.

در بحث اشتغالزایی فرزندان پیشکسوتان چه اقداماتی در این ماه صورت گرفته است؟
 در این خصوص ۲ مورد پرونده وام مذکور تکمیل و تحویل رده مربوط شده است.

در طول ماه مسئولان کانون استان جلسات متعددی با معاونان فرمانده انتظامی، رؤسای کانون‌ها، رؤسای سابا، ساتا، مسئولان حوزه شهری و ... انجام می‌دهند. در این ماه چه جلسات مهمی داشتید؟

برگزاری جلسه شور ستادی کانون فاتب و جلسه با ریاست کلانتری ۱۴۷ گلبرگ و سرکلانتر چهارم انتظامی از مهم‌ترین جلسات این ماه بوده است.

در پایان ضمن تشکر، در خصوص برنامه‌های ماه آتی کانون نیز توضیحاتی ارائه دهید.
سرکشی و دیدار با اعضای تحت پوشش برابر برنامه ابلاغی کانون فاتب، شناسایی و تهیه آمار معسرین حوزه استحفاظی و ارائه به کانون فاتب جهت پرداخت سبد معیشتی و کمک‌های بلاعوض و همچنین فرستادن افراد واجد شرایط به مشهد مقدس به‌طور رایگان در برنامه‌های آتی این دفتر قرار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها