۲۲۱۹۵
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۹۱
جلسه کمیسیون معیشت با حضور سردار فرمانده انتظامی استان اصفهان در سالن جلسات فرماندهی انتظامی برگزار شد.

جلسه کمیسیون معیشت با حضور سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین ایروانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ علی رحیمی رئیس ارشد حفا فرماندهی انتظامی استان، معاونین انتظامی استان و سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان اصفهان روز شنبه ۱۹ خردادماه در سالن جلسات فرماندهی انتظامی برگزار شد.
در این جلسه معاونت مهندسی استان گزارشی در خصوص احداث و میزان پیشرفت منازل سازمانی در مجموعه پردیس اصفهان واقع در خیابان خواجه عمید و شهرستان ها ارائه و گفت: در امتثال اوامر مطاع فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقاء منزلت اجتماعی و رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان فراجا، احداث منازل سازمانی به صورت انبوه در دستور کار فراجا قرار گرفته است.
در ادامه معاونت نیروی انسانی در خصوص ارائه غذای یارانه ای و تمام شده با بنیاد کارت در رستوران مجموعه پردیس نکاتی را خاطر نشان ساخت و گزارشی از اقدامات و فعالیت های فروشگاه مصرف استان ارائه نمودند.
در خاتمه فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه احداث منازل سازمانی برای کارکنان فراجا یک تکلیف است، بیان کرد:به گونه‌ای که هم‌اکنون در استان این نهضت با موفقیّت تمام در حال پیشرفت است نیاز است در سایر شهرستان ها نیز این نهضت یکی پس از دیگری آغاز و شاهد پیشرفت روزافزون این اقدام باشیم و فروشگاه مصرف کارکنان نیز باید همواره در جهت آسایش و رفاه این عزیزان سعی در عرضه محصولات با کیفیت و با قیمتهای مناسب داشته باشد.
در خاتمه سردار علینقیان پور با اشاره به نزدیک شدن به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در خصوص تشکیل هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی استان در مجموعه پردیس و در محل کانون فاطمه الزهرا (س) و همچنین اطلاع رسانی به اعضاء شاغل و بازنشسته به منظور شرکت حداکثری در مراسم مزبور به اتفاق خانواده هایشان توصیه‌های لازم را نمودند.

برگزاری جلسه کمیسیون معیشتبرگزاری جلسه کمیسیون معیشتبرگزاری جلسه کمیسیون معیشتبرگزاری جلسه کمیسیون معیشتبرگزاری جلسه کمیسیون معیشت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها