۲۱۸۲۰
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۴۲
نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ پیشکسوتان و مستمری بگیران شهرستان نائین با مسئولین کانون استان در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

مراسم دورهمی پیشکسوتان و مستمری بگیران انتظامی شهرستان نائین، طی نشستی صمیمانه، با حضور سرهنگ دوم احسان بدیعیان فرمانده انتظامی شهرستان نایین، سرگرد حسن براهیمی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان استان، سرهنگ بازنشسته اکبر حمیدی پور نماینده مجمع بازنشستگان استان در مجمع کانون، کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی رئیس سابق امور بازنشستگان و مستمری بگیران استان و کارمند رتبه ۱۵ محمدرضا محمدی رئیس جدید دایره امور بازنشستگان معاونت نیروی انسانی انتظامی استان، سروان مجتبی غلامی رئیس بازرسی شهرستان و ستوان یکم فضل اله وزیری معاون نیروی انسانی شهرستان نائین و ۴۰ نفر از پیشکسوتان و مستمری بگیران شهرستان نائین در نمازخانه ستاد شهرستان برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه جلسه سرهنگ بدیعیان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و تبریک دهه کرامت، طی سخنانی از برگزاری این برنامه توسط مدیران کانون قدردانی و برای بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها آرزوی صحت و سلامتی کرد.

وی از حضور خود در جمع صمیمی بازنشستگان فراجا اظهار خرسندی کرد و افزود: این مکان خانه شماست و شما آن را بنا نهاده‌اید و ما فعلا امانت‌دار آن هستیم.

در ادامه سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی به ارائه مطالبی در خصوص آگاه سازی و اطلاع رسانی از چگونگی برخورداری از بیمه حادثه سرپرست، بیمه ذینفع عمر در دفاتر ساتا، برخورداری از بیمه خانه و حوادث، بیمه عمر و حادثه اعضای تحت تکفل، به عضویت در آمدن صندوق حبیب ابن مظاهر و برخورداری از وام آن، درخواست وام جعاله پرداخت. در ادامه ایشان گفت: بنده دوست دارم شما عزیزان هر مسئله و مشکلی که دارید بدون ملاحظه ارائه دهید و امیدوارم در پایان جلسه به کمک همکارانم پاسخ‌های قانع کننده‌ای به شما بدهیم و بتوانیم در طول خدمت گامی موثر در جهت رفع مسائل و مشکلات شما عزیزان برداریم.

در ادامه تعدادی از بازنشستگان به طرح مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند که اصلی‌ترین درخواست‌های بازنشستگان در حال حاضر اجرای صحیح همسان سازی حقوق، ارائه خدمات با بنیاد کارت (طرح حکمت) در شهرستان، تأسیس دفتر نمایندگی کانون، اختصاص سهمیه مستقیم جهت اعزام به سفر‌های زیارتی و سیاحتی و اختصاص سهمیه وام بود.

در خاتمه سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی و کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی ضمن پاسخ به سئوالات این عزیزان، در خصوص رفع مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، دستورات لازم را مطابق مقررات صادر کردند و در راستای اجابت به درخواست وام افراد، شرایط حاضرین در سامانه صندوق حبیب ابن مظاهر بررسی و نسبت به ثبت درخواست وام افراد اقدام لازم صورت پذیرفت. همچنین به تعدادی از اعضا سهمیه اعزام سفر بصیرتی رایگان به مشهد مقدس داده شد.

نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ اعضاء وابسته شهرستان نائین با مسئولین کانون استاننشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ اعضاء وابسته شهرستان نائین با مسئولین کانون استاننشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ اعضاء وابسته شهرستان نائین با مسئولین کانون استاننشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ اعضاء وابسته شهرستان نائین با مسئولین کانون استان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها