۲۱۶۲۶
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۴۷
آئین تکریم و معارفه کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی و کارمند رتبه ۱۵ محمدرضا محمدی مدیران پیشین و جدید امور بازنشستگان و مستمری بگیران فراجا استان در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در محل کانون استان برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی و کارمند رتبه ۱۵محمدرضا محمدی مدیران پیشین و جدید امور بازنشستگان و مستمری بگیران فراجا استان اصفهان با حضور سرهنگ وحدت مهدیخانی جانشین معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان استان و کارکنان کانون و دایره امور بازنشستگان در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در محل کانون استان برگزار شد.

در این مراسم کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی گزارشی از فعالیت‌های دوران مسئولیت خود را شرح داد و بیان داشت: آنچه را که بیان شد حاصل تلاش همه همکاران بوده است. ایشان از تعامل و همکاری هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی استان و رئیس کانون استان تقدیر و تشکر نمودند و ضمن طلب حلالیت از کلیه پیشکسوتان و مستمری بگیران استان طی پنج سال زمان تصدی عنوان کرد: حقیقتاً آنچه را که توانسته‌ایم انجام داده‌ایم و اما با این حال کارهایی که می‌توانستیم انجام دهیم و یا انجام نداده‌ایم طلب حلالیت می‌کنم.

در ادامه این آیین سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون استان ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه کارمند علی رحیمی و عرض تبریک به کارمند محمدرضا محمدی اظهار داشت: همه ما یک هدف و آرمان واحد به نام خدمت به پیشکسوتان را دنبال می کنیم و این جابجایی ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان افراد در سمت های مختلف است و امیدواریم به یاری خداوند متعال، جناب محمدی نیز تعامل و همکاری این مدیریت، ادامه‌ دهنده این مسیر باشند.

در پایان مراسم سرهنگ مهدیخانی با اهدای لوح از زحمات رئیس پیشین اموربازنشستگان و مستمری بگیران استان تقدیر به عمل آورد و حکم انتصاب را به کارمند رتبه ۱۵ محمدرضا محمدی اهدا و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها