۲۱۴۰۳
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۴۵
سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان استان با سردار حمید علینقیان‌ پور فرمانده انتظامی استان اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان به همراه سرهنگ بازنشسته اکبر حمیدی پور نماینده بازنشستگان استان در مجمع کانون و کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی رئیس دایره امور بازنشستگان و مستمری بگیران استان در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو گزارشی از عملکرد و خدمات ارائه شده در حوزه‌های فرهنگی، معیشتی و درمانی به بازنشستگان و مستمری بگیران در سال گذشته و همچنین مهمترین نیاز‌ها و مشکلات بازنشستگان تحت پوشش ارائه نمود.
رئیس کانون وضعیت و اقدامات مرتبط با ساختمان کانون استان و دفاتر نمایندگی کانون در شهرستان‌ها را نیز به استحضارایشان رسانده و مقرر گردید پس از هماهنگی و جلسه با معاونت مهندسی تصمیمات نهایی در خصوص احداث ساختمان کانون در محل جدید صورتجلسه و پس از هماهنگی با معاونت مهندسی فراجا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.
فرمانده انتظامی استان ضـمن تشـکر از خدمات ارائه شده و تاکید برتکریم و تجلیل از بازنشسـتگان و رسـیدگی به امور آن‌ها و رفع مشکلات درحد مقدورات گفت:باید برنامه ریزی صورت گیرد تا شأن بازنشستگان عزیز ما در حوزه دریافت خدمات حفظ شود و خدمات مناسب و باکیفیتی به این عزیزان ارائه گردد. وی تاکید کرد که تکریم و تعظیم بازنشستگان از سوی هر سازمان و مجموعه‌ای در واقع تکریم خود آن سازمان و نیروهایش است چرا که بازنشستگی آینده همه ماست. در پایان سردار فرمانده انتظامی استان از تلاش‌های پیشکسوتان در طول خدمت تقدیر کرد و گفت: تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات کانون استان و پیشکسوتان انجام خواهیم داد تا شان و منزلت آنان محفوظ بماند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها