۲۰۸۶۶
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۳
چهل و پنجمین گرد همایی سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه با دعوت از ۳۰ نفر از پاسداران پیشکسوت کمیته‌های انقلاب اسلامی برگزار گردید.

چهل و پنجمین گردهمایی به مناسبت سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی به صورت برخط با حضور سردار "احمدرضا رادان" فرمانده انتظامی کل کشور به صورت همزمان در سراسر کشور و در استان اصفهان با حضور سردارحمیدرضا علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان، و تعداد ۳۰ نفر از پاسداران پیشکسوت کمیته‌های انقلاب اسلامی از سراسر استان در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه برگزار گردید.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در ادامه مراسم سالگرد کمیته انقلاب گفت: انقلاب که به رهبری امام (ره) به بار نشست، اولین نهاد برای دفاع از انقلاب با فرمان حضرت امام، کمیته بود که شکل گرفت.

وی افزود: از همان اوایل انقلاب آمریکایی‌ها ماهانه وعده نابودی انقلاب را می‌دادند اما غافل از این بودند که معمار بزرگ انقلاب، اصحابی دارند که تا پای جان پای این انقلاب می‌مانند.

در این مراسم، سردار علینقیان پور طی سخنانی ضمن تبریک ۲۳ بهمن سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: پاسداران کمیته انقلاب اسلامی وقتی که به گذشته خود نگاه می‌کنند، می‌بینند که در لحظه به لحظه خدمت خود موثر بوده اند و به این خدمت افتخار می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همگی به شما پاسداران گرانقدر کمیته انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و بنده خوشحالم که با شما عزیزان در این مسیر همرزم بوده ام.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا گردید.

برگزاری مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی در اصفهانبرگزاری مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی در اصفهانبرگزاری مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی در اصفهانبرگزاری مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی در اصفهانبرگزاری مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی در اصفهان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها