۲۰۸۰۰
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۷
همایش بزرگ تجلیل از بازنشستگان و جوانمردان فراجا در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در شهرستان نقده برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه که سردار شرفی جانشین معاون محترم هماهنگ کننده فراجا، حجت الاسلام عباسعلی یاری رییس مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، ائمه جمعه و روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان نقده، مسئولین نظامی و انتظامی و مرزبانی، دکتررضا کارگر مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، سرتیپ دوم رحیم جهانبخش فرمانده انتطامی استان، سرتیپ دم پاسدار امامعلی سهرابی رییس کانون بازنشستگان، روسای عقیدتی، سیاسی و حفاظت اطلاعات انتظامی استان  و تعداد ۵۵۰ نفر از بازنشستگان و جوانمردان فراجا به همراه خانواده محترمشان (مجموعا 1000 نفر) حضور داشتند. بدوا پس از تلاوت آیاتی از کلام الله محید، امام جمعه نقده به حاضران خیر مقدم گفته واز زحمات و تلاش های فراجا  و پیشکسوتان عرصه های تامین نظم و امنیت در منطقه تقدیر نمود.

سپس سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی: ضمن خیر مقدم و تبریک عید مبعث به حاضران در خصوص فداکاری ها و جانفشانی های پیشکسوتان فراجا  و جوانمردان ممطالب و خاطراتی را بیان نمود.

در ادامه سردار سرتیپ پاسدارمحمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا: به ایراد سخن پرداخته و با تبریک عید مبعث طی سخنانی گفتند: ایمان ، تقواو ایثارگری جوانمردان و وابستگان مثال زدنی است.

وی افزود: جوانمردان در بخش های مختلف سازمان دهی شده بودند که از ایمان، تقوا و ایثارگری بسیار بالایی برخوردار بوده و بصورت خودجوش با استفاده از ظرفیت و امکانات شخصی باغیرت و تعصب سلاح به دست گرفته و در مقابل دشمنان نظام اسلامی سینه سپر کردند.

وی ادامه داد: جاهایی که به هر دلیلی نیاز به تقویت داشت جوانمردان احساس مسئولیت کرده و دائما در صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشتند و من از اینها تشکر می کنم.

ایشان در پایان سخنانشان:  همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراخواند.

درادامه مراسم، ضمن اجرای برنامه های فرهنگی از تعدادی از خانواده های معظم شهداء و جانبازان و ایثار گران و مسئولین انتظامی تجلیل و هدایایی به این عزیزان اهداء گردید.

این مراسم با پذیرایی شام پایان یافت.

                                                                  کانون بازنشستگان انتظامی استان آذربایجان غربی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها