۲۰۷۲۴
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۶
جلسه هم اندیشی مسئولین دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان نیرو‌های مسلح شهرستان لنجان (زرین شهر) به منظور تعامل و همکاری در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف در روز یک شنبه ۱۵ بهمن ماه برگزار شد.

در راستای تکریم از بازنشستگان و رسیدگی به مشکلات این عزیزان، نشستی با حضور مسئولین دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان لنجان (زرین شهر) در روز یک شنبه ۱۵ بهمن ماه برگزار شد.

در این جلسه که به منظور تعامل و همکاری در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف برگزار شد مسئولین دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان لنجان گزارشی از خدمات ارائه شده به بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جاری ارائه نمودند و به بررسی و رفع مشکلات و چالشهای پیش روی خود پرداختند .

در ادامه به منظور استفاده بهینه از امکانات شهرستان به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به بازنشستگان و همچنین جذب و مشارکت حداکثری بازنشستگان در بسیج پیشکسوتان و انتخابات اسفندماه سال جاری بحث و تبادل نظر گردید.

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان لنجان (زرین شهر)برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان لنجان (زرین شهر)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها