۱۹۹۲۳
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۶۹
ضیافت خانوادگی شهرستان همدان باحضور ۱۰۰ بازنشسته بهمراه خانواده آن‌ها (جمعاً ۳۳۰ نفر) در تالار معلم برگزار شد

ضیافت خانوادگی شهرستان همدان باحضور 100بازنشسته بهمراه خانواده آنها(جمعاً 330 نفر)در تالار معلم برگزار شد.

در این ضیافت که باحضور سردار فرمانده انتظامی استان، روسای عقیدتی سیاسی،حفاظت اطلاعات،مدیرکل ساتا، مدیر سابا،معاون نیروی انسانی و مسئول امور بازنشستگان و نماینده مجمع بازنشستگان استان برگزار گردید، سرهنگ جمشید باقری رئیس کانون بازنشستگان استان در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران،گفت: این ضیافت تنها بهانه ای برای تکریم بزرگانی است که زیباترین و جذابترین لحظات زندگیشان را در دوران خدمت با ایثار گذراندند.

سرهنگ باقری گفت: اعضای وابسته گنجینه تجربه هستند و شایسته است تکریم و بهره گیری از تجربیات،اطلاعات و داشته های ارشمند این قشر به فرهنگ عمومی تبدیل شود و تمامی برنامه های کانون حول محور تکریم اعضای وابسته،حفظ حرمت و ارائه خدمات رفاهی و اداری مطلوب به آنها می باشد.

سپس دکتر قاسمی در سخنانی به بیان موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی و اهمیت جایگاه انتخابات اسفندماه و پرداخت.

در ادامه سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز در سخنانی گفت: بازنشستگان گنجینه ها و سرمایه های ارزشمند و گزانقدر یک سازمان هستند.

وی با اشاره به اهم خدمات برنامه ریزی شده برای حمایت از اعضای وابسته انتظامی گفت: بررسی و یافتن راه حل های مناسب برای مشکلات اعضای وابسته از دغدغه های ماست و در این راستا، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

برگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 100بازنشسته و خانواده آنهابرگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 100بازنشسته و خانواده آنهابرگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 100بازنشسته و خانواده آنهابرگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 100بازنشسته و خانواده آنهابرگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 100بازنشسته و خانواده آنها

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها