۱۴۲۷۲
يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۶۶
بمناسبت ایام شعبانیه ضیافت خانوادگی شهرستان همدان با حضور 105 خانواده بازنشسته و مستمری بگیر(جمعا 300 نفر) در تالار معلم همدان برگزار شد.
 

در این ضیافت که باحضور سردار فرمانده انتظامی استان، روسای عقیدتی سیاسی،حفاظت اطلاعات،معاون نیروی انسانی و مسئول امور بازنشستگان برگزار گردید، سرهنگ سعیدی رئیس کانون بازنشستگان استان در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران، در گزارشی، عملکرد کانون در سالجاری را تشریح کرد.

سرهنگ سعیدی گفت: اعضای وابسته گنجینه تجربه هستند و شایسته است تکریم و بهره گیری از تجربیات،اطلاعات و داشته های ارشمند این قشر به فرهنگ عمومی تبدیل شود و تمامی برنامه های کانون حول محور تکریم اعضای وابسته،حفظ حرمت و ارائه خدمات رفاهی و اداری مطلوب به آنها می باشد.

سپس حجت الاسلام جوشقانی رئیس عقیدتی سیاسی استان در سخنانی به بیان موضوع جهاد تبیین پرداخت.

در ادامه سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز در سخنانی گفت: بازنشستگان گنجینه ها و سرمایه های ارزشمند و گزانقدر یک سازمان هستند.

همچنین افزود: این ضیافت تنها بهانه ای برای تکریم بزرگانی است که زیباترین و جذابترین لحظات زندگیشان را در دوران خدمت با ایثار گذراندند.

وی با اشاره به اهم خدمات برنامه ریزی شده برای حمایت از اعضای وابسته انتظامی گفت: بررسی و یافتن راه حل های مناسب برای مشکلات اعضای وابسته از دغدغه های ماست و در این راستا، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

همچنین احدی از روحانیون مدعو در این ضیافت، به تشریح طب اسلامی(سنتی) پرداخت.

خاطر نشان می شود این مراسم با قرعه کشی از بین اعضای حاضر  و اهداء هدیه و صرف شام پایان یافت.

برگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 105 خانوادهبرگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 105 خانوادهبرگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 105 خانوادهبرگزاری ضیافت خانوادگی همدان با حضور 105 خانواده

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها