۲۱۵۹۵
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۸
جلسه نظارت عالی ستادی قرارگاه تابان انتظامی استان ایلام در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن جلسات انتظامی استان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور سردار سرتیپ پاسدار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان ستاد کل نیرو‌های مسلح و هیئت همراه، معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، معاون نیرو انسانی، رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان، نماینده مجمع در کانون استان و سایر اعضا برگزار گردید.
در ابتدای جلسه معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین گزارشی از عملکرد انتظامی استان ایلام در خصوص پیگیری مشکلات، مطالبات و خواسته‌های اعضا و همچنین خدمات صورت گرفته به جامعه هدف توضحیاتی را ارائه نمودند. در ادامه سردار تمیزی ضمن تقدیر و تشکر از سردار رادان فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران و همچنین هیئت مدیره فراجا به منظور توجه به منزلت و معیشت اعضای وابسته از اقدامات سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان و هیئت مدیره کانون نیز تقدیر نموده و در ادامه در خصوص چرایی تشکیل قرارگاه تابان توضیحاتی را ارائه و خواستار سازماندهی اعضای وابسته به منظور حضور پر رنگ در مسائل اجتماعی و مذهبی، بسیج پیشکسوتان و همچنین کمک به فراجا در انجام مأموریت‌های محوله شدند.
در شبکه اجتماعی سروش با ما همراه باشید: https://splus.ir/kbnaja۰۵

جلسه نظارت عالی ستادی قرارگاه تابان انتظامی استان ایلام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها