۲۴۲۷۹
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۳۹
همزمان با چهارمین جلسه شور فرماندهان انتظامی استان کردستان، سرهنگ نظری رئیس کانون استان، لوح تقدیر سردار جعفری نسب را به سردار آزادی تقدیم کرد.

چهارمین جلسه شور فرماندهان انتظامی استان کردستان، به ریاست سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان و با حضور رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان، رئیس حفاظت اطلاعات، معاونین، فرماندهان انتظامی شهرستان و رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان، روز دوشنبه 19 شهریور ماه برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ نظری گفت: با تدابیر سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان شاهد تحول در ارائه خدمات در حوزه بازنشستگان بودیم.

او در تشریح اقدامات ارائه شده توسط فرماندهی انتظامی کردستان، گفت: دیدار از پیشکسوتان در مناسبتها و مراسمات مختلف، تقویت صندوق امام حسن مجتبی (ع) در 6 مرحله، تکریم از فرزندان ایتام، اختصاص وام قرض الحسنه و کمک بلاعوض به اعضای وابسته نیازمند استان گوشه ای از خدمات فرماندهی انتظامی استان کردستان در 5 ماهه سال جاری بود.

در این جلسه لوح تقدیر سردار جعفری نسب رئیس کانون انتظامی جمهوری اسلامی ایران به پاس اقدامات و حمایت های سردار آزادی در جهت خدمات ارائه شده و رفع مشکلات و دغدغه‌های اعضای استان، توسط رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان قرائت و به ایشان اعطاء گردید.

در پایان این جلسه از 2 نفر از فرماندهان انتظامی شهرستان های قروه و بیجار که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند تجلیل بعمل آمد و هدایائی به رسم یادبود تقدیم حضورشان گردید.

چهارمین جلسه شور فرماندهان انتظامی استان کردستان برگزار شد.

چهارمین جلسه شور فرماندهان انتظامی استان کردستان برگزار شد.

چهارمین جلسه شور فرماندهان انتظامی استان کردستان برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها