۲۲۱۴۶
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۵۳
رئیس کانون بازنشستگان فراجا در جلسه نظارت ستادی قرارگاه تابان:
رئیس کانون بازنشستگان فراجا حمایت‌های ویژه فراجا از پیشکسوتان را مرهون تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) دانست و گفت: ماحصل انتزاع کانون بازنشستگان فراجا از نیروهای مسلح ارتقای منزلت و حمایت ویژه معیشت بازنشستگان شد.

جلسه نظارت ستادی قرارگاه تحول آفرینی در منزلت و معیشت اعضای وابسته (تابان) در فرماندهی کل انتظامی کشور امروز ۲۰ خرداد ماه برگزار شد.
در این جلسه سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه پس از انتزاع کانون بازنشستگان فراجا از کانون نیرو‌های مسلح و تمرکزی شدن خدمات شاهد اتفاقات خوبی هم از منظر ارتقای منزلت اجتماعی و هم ارتقای خدمات معیشتی بودیم، گفت: تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این حوزه فصل جدیدی از خدمت رسانی به بازنشستگان را ایجاد کرد که ماحصل آن افزایش رضایتمندی بود.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره در اهتمام سردار رادان در این حوزه، خاطرنشان کرد: از زمان حضور ایشان در کسوت فرماندهی شاهد ارتقای کیفی و کمی حمایت‌ها بودیم و همه فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها اقدامات بسیار خوبی در زمینه کمک به پیشکسوتان داشتند که لازم می‌دانم از زحمات همه عزیزان قدردانی کنم.
رئیس کانون با اشاره به اینکه سال گذشته تفکر نگاه یکسان به بازنشستگان و شاغلان در بدنه فراجا فراگیر شده است، اضافه کرد: تغییر نگاه فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها به پیشکسوتان، اختصاص بسته‌های معیشتی، پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت و ارتقای منزلت اجتماعی در زمان حضور در اماکن فراجا ماحصل حضور سردار رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور بود.

رئیس کانون بازنشستگان فراجا در جلسه نظارت ستادی قرارگاه تابان:حمایت ویژه فراجا از پیشکسوتان ماحصل تدابیر هوشمندانه فرمانده معظم کل قواست

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو