۲۱۹۶۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۵۷۳
اولین جلسه قرارگاه تابان فراجا با حضورسردار احمدرضا رادان فرمانده کل فراجا، سردارفتحی رییس حفا فراجا، سردار اشراق معاون هماهنگ کننده، سردارشرفی جانشین معاون هماهنگ کننده و رییس هیات مدیره کانون، تعدادی از معاونین فرماندهی کل، حجت الاسلام یاری رییس امور خانواده ساعس، سردارجعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی، سردار بزرا رییس امور بازنشستگان انتظامی در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزارشد.

در این جلسه سردار رادان در سخنانی با تاکید برخدمت به پیشکسوتان توسط تمامی رده های فراجا یادآورشد:
خدمت به اساتید پیشکسوت می بایستی بطور جدی توسط پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان ها، شهرستان ها و حتی کلانتری ها و پاسگاه ها در دستور کار قرارگیرد و فرماندهانی که در ارایه خدمات به این عزیزان تلاش مضاعف و در خور توجهی دارند، مورد تقدیر و تشویق قرارگیرند.
 قبل ازسخنان سردار احمدرضا رادان، سردار بزرا دستیار ویژه فرمانده کل فراجا در اموربازنشستگان، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در ارایه خدمت به اعضا وابسته ارایه داد.
همچنین سردار مسعود جعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی نیز در سخنانی، ضمن تقدیر و قدردانی از فرمانده کل فراجا در حمایت های مادی و معنوی از پیشکسوتان بخصوص پرداخت پاداش همسان با شاغلین به تشریح بخشی از دغده ها و مشکلات پیش روی پیشکسوتان پرداخت و از فرمانده کل انتظامی درخواست یاری بخصوص حمایت از افراد کم برخوردار بازنشسته انتظامی کرد.
در این جلسه سردار رادان دستورات لازم در ارتباط با مسایل مطرح شده را صادر و برحمایت همه جانبه یگان های فراجا از پیشکسوتان تاکید کرد.

در اولین جلسه قرارگاه تابان فراجا؛تاکیدسردار رادان برحمایت و ارایه خدمت رده های فراجا به پیشکسوتان انتظامیدر اولین جلسه قرارگاه تابان فراجا؛تاکیدسردار رادان برحمایت و ارایه خدمت رده های فراجا به پیشکسوتان انتظامیدر اولین جلسه قرارگاه تابان فراجا؛تاکیدسردار رادان برحمایت و ارایه خدمت رده های فراجا به پیشکسوتان انتظامی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو