۲۲۱۴۴
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۲
در جلسه نظارت ستادی قرارگاه تابان:
همزمان با برگزاری جلسه نظارت ستادی قرارگاه تابان، از عملکرد سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حمایت از پیشکسوتان تقدیر شد.

جلسه نظارت ستادی قرارگاه تحول آفرینی در منزلت و معیشت اعضای وابسته (تابان) در فرماندهی کل انتظامی کشور امروز ۲۰ خرداد ماه برگزار شد.
در این جلسه که سردار علیرضا تمیزی فرمانده قرارگاه تابان، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان فراجا و سردار بزرا رئیس مرکز امور بازنشستگان حضور داشتند، ضمن تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲، برنامه‌های این قرارگاه در سال ۱۴۰۳ در مجموع فراجا بررسی شد.
در این جلسه ابتدا سردار بزرا  رئیس مرکز امور بازنشستگان، گزارش مشروحی از خدمات ارائه شده به پیشکسوتان انتظامی در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.
سردار بزرا همچنین با اشاره به برنامه‌های ویژه‌ای که فراجا برای سال ۱۴۰۳، گفت: امسال مطمئنا در حوزه حمایت از پیشکسوتان، بازنشستگان محترم شاهدخدمات ملموس‌تر و ارزشمندتری خواهیم بود.
همچنین سردار تمیزی فرمانده قرارگاه تابان ضمن تقدیر از عملکرد فراجا در حمایت از پیشکسوتان بازنشسته، گفت: عملکرد نشان می‌دهد که سردار رادان فرمانده محترم انتظامی کشور، هیئت رئیسه فراجا، معاونان و فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای به امور بازنشستگان دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ضمن تقدیر از سردار بزرا رئیس مرکز امور بازنشستگان و سردار جعفری نسب رئیس کانون، گفت: این دو حوزه دو بال موفق فرماندهی در خدمت به پیشکسوتان بودند و بسیار خلاقانه و هوشمندانه در مسیر خدمت گام برداشتند.در جلسه نظارت ستادی قرارگاه تابان:تقدیر از سردار رادان به خاطر عملکرد موفق در حمایت از پیشکوستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو